قايقران تيم ملي روئنيگ کشورمان گفت: مربيگري گانيو شخرت در المپيک 2016 برزيل بزرگترين اشتباه است و مسئولان بايد به فکر مربي ديگري باشند.

محسن شادي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: مرحله جديدي از تمرينات آمادگي تيم ملي روئينگ کشورمان از امروز آغاز شد اما به دليل مشکل شخصي از هفته آينده به ساير ملي پوشان ملحق خواهم شد.

وي گفت: در حال حاضر تمرينات آمادگي تيم ملي زير نظر گانيوشفرت ازبک پيگيري مي شود اما در صورتي که مسئولان به دنبال کسب نتايج قابل قبولي هستند بايد به فکر جايگزين کردن يک مربي طراز اول دنيا به جاي مربي ازبک باشند همچنين پيش از برگزاري مسابقات المپيک هم انجام تمرينات زير نظر گانيوشفرت اشتباه بود.

شادي افزود: همچنين براي حضور موفق در رقابتهاي المپيک2016 برزيل مسئولان بايد به فکر به خدمت گرفتن مربي ديگري باشند چرا که با اين مربي نمي توان در اين مسابقات عملکرد قابل قبولي داشت.

وي تصريح کرد: در صورتي که تغييري در کادر فني ايجاد نشود تصميم گيري براي ادامه فعاليت در اين رشته برايم سخت خواهد شد، پيش از اين مربيگري تيم ملي بر عهده يک چيني بود که در زمان فعاليت وي در تيم ملي موفق شدم در رقابتهاي جهاني و بازيهاي آسيايي گوانگ جو مدال طلا به دست آوردم به همين دليل ترجيح مي دهم تمريناتم زير نظر اين مربي پيگيري شود اما متاسفانه وي به دليل مشکل شخصي نمي تواند بار ديگر در تيم ملي فعاليت کند و پس از صحبت با اين مربي وي اعلام کرد ترجيح مي دهم که در کشورم مربيگري کنم.

قايقران تيم ملي اظهار داشت: در نظر دارم پس از حضور در اردوي آماده سازي تيم ملي تمرين تيم را تا پايان سال پيگيري کنم و پس از سال جديد تمرينات بدن سازي را به صورت جدي پيگيري کنم و در اين مدت نيز مسابقه اي در پيش ندارم.

وي در خصوص ادامه فعاليت خود در رشته سنگين وزن گفت: با توجه به اينکه در رقابتهاي المپيک رشته سبک وزن برگزار نمي شود به همين دليل با افزايش وزن، در المپيک 2012 لندن در رشته سنگين وزن به مصاف حريفان خود رفتم و با توجه به اينکه کاهش وزن برايم مشکل است به همين دليل در نظر دارم از اين پس در رشته سنگين وزن در مسابقات مختلف حضور پيدا کنم.

شادي يادآور شد: البته در رشته سنگين وزن حريفان سر سختي در آسيا ندارم و گرفتن مدال در مسابقات جهاني مشکل است و در حال حاضر مهم ترين هدفم به دست آوردن خوش رنگ ترين مدال در بازيهاي آسيايي 2012 کره جنوبي است./مح
برچسب ها: محسن شادی ، روئینگ ، وزن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار