مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي فارس از بهره برداري از 40 طرح عمراني و صنعتي در شهرك هاي صنعتي فارس همزمان با هفته دولت خبرداد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در هفته دولت 40 طرح صنعتی و عمرانی با اعتباری معادل  535 ميليارد ريال در شهرک های صنعتی فارس افتتاح می شود.

بر اساس این گزارش تعداد 23 طرح عمراني طی این مدت به بهره برداری می رسد که اين طرحها در راستاي توسعه و تكميل زيرساختها و زيربناها در شهركهاي صنعتي استان اجرايي شده است.

لازم به ذکر است مهمترين اين طرح ها ، اجراي شبكه هاي برق، آب ، گاز، فاضلاب، ساختمان اداري، طرحهاي آبرساني وساخت مخزن، زيرسازي، لبه گذاري و آسفالت معابر و خيابانهاي شهركهاي صنعتي استان است.

بر اساس این گزارش همت رییس هیات مدیره شرکت های صنعتی فارس همچنين از افتتاح و بهره برداري از 17 طرح صنعتي در شهركهاي صنعتي استان خبرداد و گفت : براي اجراي اين طرحها نيز بيش از 500 ميليارد ريال سرمايه گذاري صورت گرفته است.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي فارس افزود : با بهره برداري از اين طرحها براي 500 نفر اشتغال ايجاد شده است.

وي از مهمترين اين طرحها را بهره برداري از كارخانه قوطي يكبار مصرف ، كارخانه نورد فولاد، كارخانه ساخت تجهيزات آبياري قطره اي، ,وسردخانه چندمداره اعلام كرد.

همت با بيان اينكه بيش از اين نيز در هفته صنعت و معدن 38 طرح عمراني و صنعتي افتتاح شده بود تصریح کرد: اين طرحها در فاصله بين هفته صنعت و معدن در تيرماه تا شهريور ماه به بهره برداري رسيده است./عب
برچسب ها: طرح صنعتی ، مخزن ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار