فرماندار ملكان گفت: تاكنون كمك هاي مردم نوعدوست ملكان در قالب 135 كاميون و كاميونت به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، قاسمي امروز در جلسه كميته هماهنگي هفته دولت شهرستان ملكان افزود: مسئولين محلي عين زمان جبهه از حركت جهادي مردم و جوانان اين شهرستان در جمع آوري و ارسال كمك هاي نقدي و غيرنقدي غافلگير شدند و در مقابل اين حس نوعدوستي مردم كم آوردند.

وي افزود: شهروندان ملكاني با تشكيل كميته هاي مختلف مردمي و با هماهنگي كميته امداد امام (ره) و هلال احمر و فرمانداري كمك هاي خود را جمع آوري و در قالب 135 دستگاه كاميون و كاميونت به اين مناطق ارسال كردند.

وي رضايت رهبري از سرعت عمل در امداد و نجات و اسكان زلزله زدگان را افتخاري بزرگ براي مسئولين استان دانست و گفت معظم له در سفر اخير خود از استاندار بعنوان استانداري شاداب و فعال ياد كردند.

قاسمي ادامه داد: بازسازي مناطق زلزله زده با توجه به قولي كه به رهبري نيز داده شده تا 3 ماه آينده به تمام خواهد رسيد.

وي در ادامه از مهار قيمت مرغ در كشور خبر داد و گفت در حال حاضر قيمت هر كيلو مرغ به 5300 تومان كاهش يافته و روز به روز در حال كاهش است و اين روند تا رسيدن به قيمت معقول ادامه خواهد يافت.

وي با اشاره به سواستفاده هاي دشمنان انقلاب از التهاب موقتي در بازار گوشت مرغ خواستار هماهنگي دستگاههاي مربوطه در جلوگيري از تكرار مسائلي از اين قبيل شد.

فرماندار ملكان در ادامه از آمادگي دستگاههاي دولتي ملكان جهت برگزاري شكوهمند برنامه هاي هفته دولت خبر داد و اظهار داشت: به همين مناسبت فردا ساعت 30/16 مراسم غبار روبي مزار شهدا در اولين روز هفته دولت انجام خواهد شد.

وي افزود: همچنين در طول هفته دولت و با حضور استاندار از 3 طرح عمراني و ورزشي در اين منطقه با اعتباري بالغ بر 15 ميليارد ريال بهره برداري خواهد شد.

فرماندار در ادامه آقاي يعقوبي معاون فرمانداري ملكان را با حفظ سمت بعنوان مسئول ستاد هفته دولت شهرستان ملكان معرفي و خواستار همكاري دستگاههاي دولتي با نامبرده شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.