مرد شماره ي يك تنيس انگلستان كه تا به حال با وجود تمرين هاي فراوان نتوانسته به قهرمني ويملبدون دست يابد اعتراف كرد كه تمام ذهن او درگير اين عنوان است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاري روئيترز، اين تنيسور 25 ساله چهارمين فينال گرند اسلم خود را در ويمبلدون پس از چهار ست به راجر فدرر واگذار كرد.
او البته چهار هفته ي بعد توانست با قهرماني در المپيك به خود روحيه اما به تازگي اعلام كرده است كه هيچ عنواني به اندازه ي قهرماني در ويمبلدون برايش ارزشمند نيست و اين موضوع ذهن او را تا جائي درگير كرده است كه خواب اين قهرماني را ديده است!
وي در اين ارتباط گفت: چهار روز پس از تمام شدن ويمبلدون خواب قهرماني در اين تورنمنت را ديدم و صبح كه بلند شدم احساس بسيار بهتري داشته اما كمكي زيادي به وضعيتم نكرد.
وي در ادامه افزود: البته بعد از المپيك نيز در خواب ديدم كه فينال المپيك را واگذار كردم اما از خواب كه پريدم و متوجه شدم كه مدال طلا را در كمد خود دارم بسيار خوشحال تر شدم.
موراي درحال حاضر در رقابت هاي يو اس اوين حضور دارد و از وضعيت شهر نيويورك بسيار ناراضي است او در اين رابطه مي گويد: تمام وقت خود را در هتل مي مانم چرا كه شهر نيويورك خيلي شلوغ است و همهمه ي آن اعصاب من را به هم مي ريزد و فكر نمي كنم اين براي مسابقاتم مثبت باشد./آق
برچسب ها: اندی ماری ، خواب ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار