روز اول از دور سوم رقابت‌های تنیس اوپن استرالیا که اولین گرند اسلم از 4 گرند اسلم سال تنیس محسوب می‌شود و با جایزه بیش از 12 میلیون دلاری و با حضور 128 بازیکن برتر جهان در حال برگزاری است امروز با صعود مردان شماره 2 و 3 تنیس جهان به دور چهارم (یک هشتم نهایی) همراه شد.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، در حساس‌ترین بازی‌های این دور امروز رافائل نادال اسپانیایی و مرد شماره 2 تنیس جهان 3 بر صفر لوکاس لاکو اسلواک را از پیش رو برداشت و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

در دیگر دیدار حساس این مرحله، راجر فدرر سوئیسی و پرافتخارترین بازیکن این رقابت‌ها مقابل ایوو کارلوویچ صرب به برتری 3 بر صفر رسید تا مرد شماره 3 جهان هم در حالی که آرام آرام به سن بازنشستگی نزدیک می‌شود به جمع 16 بازیکن برتر اولین گرند اسلم سال بپیوندد.

در سایر دیدارهای مهم این مرحله توماس بردیچ و بخت هفتم قهرمانی مقابل کوین اندرسون و شانس شماره 30 قهرمانی 3 بر صفر به پیروزی رسید؛ جان ایسنر آمریکایی و شانس شماره 16 قهرمانی از فیلیسیانو لوپز اسپانیایی و بخت شماره 18 با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و نیکولاس آلمگرو و بخت شماره 10 قهرمانی 3 بر صفر از سد واورینکا سوئیسی گذشت.

در ادامه این دور امروز خوان مارتین دل‌پوترو، بخت یازدهم قهرمانی با یی هسون لو از تایوان دیدار می‌کند.
همچنین فردا و در روز دوم از دور سوم جوکوویچ به مصاف نیکولاس ماهوت فرانسوی می‌رود و اندی ماری با حریف فرانسوی رو در رو می‌شود./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار