مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت مدرس گفت: دولت احمدي نژاد به دليل استفاده از نيروهاي متعهد و کارآمد قوي‌ترين دوره رياست جمهوري بعد از سال 68 بوده است.

مجتبي ثابتي مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت مدرس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به هفته دولت درباره اقدامات صورت گرفته در دولت نهم و دهم اظهار داشت: دولت احمدي نژاد به دليل استفاده از نيروهاي متعهد و کارآمد قوي‌ترين دوره رياست جمهوري بعد از سال 68 بوده است.
 
وي افزود:شتاب‌هاي بزرگ اقتصادي، احداث شبکه‌هاي راهسازي، تاسيس کارخانه‌ها و بزرگترين طرح اقتصادي ايران "هدفمندي يارانه‌ها" و اجراي هدفمندي "طرح سوخت" حتي با وجود تحريم‌ها، ايران را از بحران اقتصادي نجات داد.
 
ثابتي با تاکيد بر اينکه نقاط ضعف دولت دهم در مقابل نقط قوت آن ناچيز است، تصريح کرد: شتاب گسترده برخي قيمت‌ها، ورود به دعواهاي سياسي، زاويه گرفتن برخي مسئولان ستادي دولت با نيروهاي ارزشي از مهم‌ترين مسائلي است که مي‌توان به آن خرده گرفت.
 
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت مدرس، فعاليت‌هاي هسته‌اي صلح‌آميز و نقش موثر ايران در بيداري اسلامي در جهان را از عوامل موفقيت دولت دهم دانست و گفت: اقدامات هسته‌اي به طور صلح‌آميز و بزرگترين جراحي اقتصادي در ايران، دولت دهم را از ساير دولت‌ها متمايز مي‌کند.
 
وي اظهار داشت: با وجود  اينکه دولت هاشمي و خاتمي بسياري از پروژه‌هاي ناتمام دولت خود را به دولت احمدي‌نژاد تحويل دادند‌؛ دولت دهم بايد يک گزارش کامل و مختومه‌اي از عملکرد خود را به دولت بعدي تحويل دهد.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت مدرس در پايان خاطرنشان کرد: دولت دهم نقطه عطف گفتمان حضرت امام(ره) و فرامين مقام معظم رهبري بوده و تنها انتقادهاي شکلي و محدودي بر آن وارد است.   
 انتهاي پيام/ ر

برچسب ها: دولت ، گزارش ، عملکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار