مدیركل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: كشور ایران اسلامی به همت مسئولان و ملت شهیدپرور به كارگاه سازندگی تبدیل شده است.

حجت الاسلام محمدباقر كریمی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار كرد: هفته دولت فرصت مغتنم و مناسبی برای معرفی خدمات بی شائبه دولت خدمتگزار به ملت است.

وی با تاكید بر تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و حفظ وحدت و انسجام در بین مردم و مسئولان گفت: دشمن در مقابل وحدت و همدلی مردم و مسئولان به زانو درمی آید.

حجت الاسلام كریمی هفته دولت را فرصت مغتنمی برای معرفی خدمات نظام اسلامی به مردم عنوان كرد و افزود: هفته دولت، هفته نمایش خدمات و خدمتگزاری دولت به مردم و بهترین زمان برای اطلاع رسانی در خصوص اقدام های انجام شده است.

وی با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اضافه كرد: مردم فهیم و آگاه ایران اسلامی به خوبی به تلاش های شبانه روزی مسئولان برای خدمت رسانی واقف هستند.

حجت الاسلام كریمی با تاكید بر حفظ وحدت و همبستگی در جامعه گفت: دشمن سعی دارد با ایجاد تفرقه در بین مردم و مسئولان با پیشرفت نظام اسلامی مقابله كند ولی اتحاد و یكدلی مردم و مسئولان ایران اسلامی این توطئه آنان را نقش برآب كرده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.