تاکنون بیش از پنجاه درصد از تصویربرداری تله فیلم مزرعه کودکی در مناطق عباس آباد و کلاردشت به انجام رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ضمن اینکه بازی جمشید جهانزاده به اتمام رسید. سید مهدی برقعی ضمن اعلام مطالب فوق همچنین بیان داشتند که هم اکنون سکانسهای داخی و خارجی شب در جنگلهای عباس اباد و کلاردشت در حال تصویر برداری می باشد و گروه طی روزهای اینده جهت ادامه تصویر برداری عازم منطقه شیرگاه خواهند شد.
 
فیلم "مزرعه کودکی"با  موضوع کودک  در سیمافیلم تولید می شود و عباس رافعی انرا برای گروه کودک این مرکز تهیه می کند. این فیلم از معدود فیلمهائی است که به موضوع رابطه کودک ، طبیعت و حیوانات می پردازد.
 
 "مزرعه کودکی"روایت  داستان پسر نوجوانی است که بواسطه مشکلاتی مجبور می شود مدتی نزد اقوامش در شما ل زندگی کند. گم شدن در جنگل و برخوردش با روباه گرفتار در تله شکارچیان،پسر نوجوان را با رازهای جدیدی از طبیعت و محیط زیست اشنا می سازد

عوامل تله فیلم " مزرعه کودکی": تهیه کننده : عباس رافعی، کارگردان: سید مهدی برقعی، نویسنده:سمیه تاجیک، مدیر تولید و مجری طرح: سعید فرجی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مانی حق جو، مدیر تصویربرداری: حسین ناظریان، صدابردار: شهرام متولی باشی، طراح گریم: شبنم قاسمی، طراح صحنه و لباس : سید مهدی برقعی، مدیر تدارکات: سید احمد موسوی.
بازیگران :جمشید جهانزاده، سولماز غنی، سعید فرجی، پارسا قره خانلو، والا شهیری./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار