نمایشگاه دستاوردها و عملکرد دولت به مناسبت هفته دولت در شهرستان دماوند بر پا می ‏شود.

علی‏ رضا قاسمی ‏فرزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این نمایشگاه می ‏تواند نمادی از اقدامات بسیار ارزشمند دولت را در شهرستان به نمایش بگذارد.

وی ادامه داد: 31 عنوان خدمت بزرگی که در این دولت به مردم ارائه شد، در طول دولت‏ های بعد از انقلاب اسلامی بی‏ سابقه بود و هر کدام منشأ خدمات و خیرات برای مردم بوده است.

قاسمی ‏فرزاد اقداماتی که در جهت مقابله با تحریم‏ ها، رشد و تعالی اقتصادی همچون بهینه‏ سازی مصرف سوخت، هدفمند سازی یارانه‏ ها، توسعه کشاورزی، مسکن مهر و ایجاد فرصت‏ های شغلی را از عناوین خدمات مهمی که توسط دولت ارائه شده ارزیابی کرد.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: رهبر معظم انقلاب همواره در فرمایشات و دیدار ها بر عملکرد مثبت دولت تأکید دارند و این نشان ‏دهنده اقدامات و عملکرد دولت در جهت ارائه خدمت صادقانه به مردم است.

وی هدف از برگزاری نمایشگاه را تعالی بخشیدن به اقدامات و در جهت تنویر افکار عمومی دانست و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با هدف ایجاد شور و نشاط و امید بین مردم در شهرستان دماوند برگزار می ‏شود.

نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دولت خدمتگزار در شهرستان دماوند از چهارم تا هشتم شهریور ماه در سالن جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند برپا است./ب

برچسب ها: نمایشگاه ، دولت ، دماوند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.