با توانمند ساختن مددجویان و کارآفرینی؛ بنیان خانواده های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی ( ره ) تحکیم می یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گيلان  سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در حاشیه سفر به گیلان و شرکت در مراسم افتتاح مجتمع بزرگ تجاری حضرت ولی عصر (عج) این کمیته در بخش کلاچای شهرستان رودسر گفت: کار آفرینی و تحکیم نهاد خانواده، به گونه‌ای است که با توانمند شدن خانواده در ابعاد مختلف باعث رشد فضای معقول عاطفی برای خانواده بخصوص فرزندان شود.

انواری افزود: در سال گذشته 300 هزار فرصت شغلی شناسایی و ایجاد اشتغال شد و این در حالیست که برای سال جدید 500 هزار فرصت شغلی تعریف شده است که از این میزان 200 هزار فرصت شغلی مربوط به توانمندسازی روستایی است که امیدواریم با تامین اعتبار از طریق کمیته امداد و همچنین خیرین این کار بزرگ نیز به انجام برسد و برگی زرین در کمک به خود کفایی و بالندگی خانواده‌های مددجویان و فرزندان آنان باشد.

وی تصریح کرد : در حال حاضر 800 هزار دانش آموز این کمیته در حال فراگیری آموزش‌های فنی‌و‌ حرفه‌ای هستند که این امر می تواند گره‌گشای بسیاری از مسائل در زمینه اشتغال آنان در آینده باشد.

لازم به یادآوری است، مجتمع تجاری ولی عصر (عج) کلاچای با حجم سرمایه‌گذاری 18 میلیارد ریال در دو طبقه با بیش از 82 غرفه ساخته شده و برای 114 خانوار مدد جو اشتغال ایجاد کرده است /س
برچسب ها: کمیته ، امداد ، امام ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.