سرمربی تیم بوکس پیوند ساپکو گفت:حرکت مسئولان تیم جهان فولاد غرب کرمانشاه در فینال مسابقات لیگ برتر بوکس بسیار ناشایست بود و از مسئولان درخواست داریم به خاطر حفظ حرمت تماشاگران به این قضیه رسیدگی کنند.

عیسی گل محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: متأسفانه تیم جهان فولاد غرب کرمانشاه روحیه پهلوانی را زیر پا گذاشت و با آوردن بهانه منجر به تشویش افکار عمومی شد و با این حرکت ناشایست خود و ورزش قهرمانی را زیر سوال برد.

وی افزود: متأسفانه در لیگ پنجم نیز به دلیل عدم حضور تیم کهکلویه و بویراحمد مقابل تیم ما، فینال برگزار نشد و براي دومین بار تیم پیوند ساپکو بدون برگزاری مسابقه، جام قهرمانی را به خانه برد این عدم هماهنگی در برگزاری مسابقات برای بوکس کشورمان بسیار نامطلوب است و منجر به بی آبرویی بوکس مان در میان هواداران می شود.

گل محمدی در ادامه اظهار داشت: مسئولان فدراسیون و لیگ بوکس به احترام مسئولان برگزار کننده و هواداران این رشته باید به طور قاطع به این موضوع رسیدگی کنند و همانطور که اقدامات تیمی را در مورد بقیه اجرا می کنند با مسئولان این تیم نیز همانگونه رفتار کنند.

سرمربی تیم پیوند ساپکو اظهار داشت: متأسفانه لیگ امسال بسیار نامطلوب برگزار شد و در حد یک لیگ حرفه ای نبود و اگر قرار باشد در آینده نیز همین رویه ادامه پیدا کند با صرف هزینه های زیاد حضور در چنین لیگی منطقی به حساب نمی آید.

وی در پایان بیان داشت: امیدوارم مسئولان فدراسیون بوکس کشورمان توجه بیشتری به لیگ بوکس داشته باشند و نسبت به این قضیه بی تفاوت نباشد چراکه لیگ پایه و پشتوانه ای برای تیم ملی بوکس کشورمان است و بی تفاوتی به این قضیه تنها به ضرر ملی پوشان و سطح بوکس کشورمان می باشد./مح

برچسب ها: ساپکو ، فولاد ، پهلوانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار