نماینده مردم شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتدار و توان جمهوری اسلامی ایران برای همه دنیا ثابت شده و كشورمان در همه زمینه ها حرف های زیادی برای گفتن دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه فتح اله حسنیی گفت: امروز دنیا متوجه شده كه وجود ایرانی مقتدر در منطقه ضروری است و اگر ایران نباشد هیچ كشوری نمی تواند اهداف خود را پیش ببرد لذا ایران اسلامی اكنون الگوی همه كشورهای اسلامی منطقه و بیداری اسلامی در جهت مبارزه با ظلم و كفر جهانی است.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس سران كشورهای غیر متعهد در تهران تاكید كرد: برگزاری این اجلاس در جمهوری اسلامی ایران، شكست سنگینی برای آمریكا و اسراییل است و نهایت خفت و خواری آنان را اثبات می كند ضمن اینكه نقش ارزشمند، عزت و اقتدار بیش از پیش كشورمان را بدنبال دارد.

حسینی با بیان اینكه دشمنان نظام اسلامی با تمام توان تلاش كردند مانع از حضور سران كشورهای غیرمتعهد در تهران شوند تا این اجلاس شكست بخورد، اظهار داشت: آنها نه تنها به این خواسته نرسیدند بلكه اعلام آمادگی بیش از 100 كشور متشكل از هیات های عالی رتبه برای حضور در این اجلاس دست رد دیگری از سوی جنبش غیر متعهدها به استكبار و دنیای غرب است.

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در باره آخرین وضعیت زایرین ایرانی ربوده شده در سوریه، ضمن محكوم كردن این اقدام گفت: دستگیری و ربایش افراد غیر مسلح و بی دفاع عملی غیرانسانی است و وزارت امور خارجه و كمیسیون امنیت ملی مجلس به جدیت پیگیر آزادسازی این افراد هستند.

وی در بخش دیگری گفت: نقش جمهوری اسلامی ایران در حمایت و دفاع از قیام ملت فلسطین، شكست سنگینی برای اسراییل و آمریكا است چون دفاع از مردم مظلوم كشورهای منطقه به عنوان یكی از اهداف كلان نظام اسلامی محسوب می شود./ب

برچسب ها: نماینده ، ایران ، اقتدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.