پرونده رقابت های پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر بوکس با حضور نیافتن تیم جهان فولاد غرب و قهرمانی تیم پیوند ساپکو رباط کریم بسته شد.

غلامحسین دلشاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: فینال رقابت های لیگ برتر بوکس که قرار بود عصر امروز شنبه 4 شهریور در شهز انزلی برگزار شود به دلیل عدم حضور تیم جهان فولاد غرب کرمانشاه برگزار نشد و تیم پیوند ساپکو رباط کریم قهرمان پنجمین دوره این رقابت ها لقب گرفت.

وی در ادامه افزود: پیش از برگزاری بازی فینال مسابقات سوپرلیگ برتر بوکس شخصی به نام طیرانی با معرفی خود به عنوان سرپرست تیم اعلام کرد به علت سانحه رانندگی مشت زنانمان نمی تواند در این رقابت ها شرکت کنند و خواستار به تعویق انداختن این مسابقات هستم، من نسبت به شخصی که خود را به عنوان سرپرست معرفی کردند شناختی نداشتم و با توجه به آنکه نمایندگان تیم جهان فولاد غرب کرمانشاه 24 بوکسور را برای این رقابت ها به لیگ معرفی کرده بودند، به وی اعلام کردم با نفرات جایگزین در این رقابت ها شرکت کنند و مهلتی را نیز برای آنان مشخص کردم ولی متأسفانه مسئولان تیم کرمانشاه توجهی نکردند و در زمان وزن کشی در سالن انزلی حضور نیافتند.

دلشاد اظهار داشت: همچنین روز بعد از این حادثه از سوی مربی تیم جهان فولاد غرب با من تماس گرفته شد که با توجه به مصدومیت دو بازیکن این تیم عمران اکبری و حسین کارکردی در سانحه رانندگی درخواست خود را مبنی بر به تعویق انداختن این دیدار اعلام کردند که باز هم برای بار دوم به آنها اعلام کردیم که امکان به تعویق افتادن وجود نخواهد داشت.

وی افزود: پس از پیگیری در این خصوص متوجه شدیم که دو بازیکن اين تيم در بیمارستاني در یکی از کشورهای خارجی به سر می برند و به هیچ عنوان یک همچنین موضوعی صحت ندارد و دروغ محض بوده است.

رئیس سازمان لیگ بوکس تصريح کرد: مسئولان تیم جهان فولاد غرب کرمانشاه با حرکت غیر ورزشی سبب بی نظمی در برنامه بازی های فینال رقابت های بوکس شده و باعث ناراحتی بسیاری از افراد شدند.

وی ادامه داد : به عنوان رئیس سازمان لیگ برتر بوکس گزارش کاملی از اتفاقات و حوادثی که منجر به اختلال در برگزاری فینال شده است تهیه خواهم کرد و به ریاست فدراسیون بوکس می دهم تا در خصوص این حرکت نادرست مسئولان جهان فولاد غرب تصمیمی گرفته شود.

دلشاد خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز در فینال رقابت های بوکس به دلیل عدم حضور تیم کهکلویه بویراحمد مقابل تیم پیوند ساپکو رباط کریم فینال برگزار نشد و متأسفانه بار دیگر امسال شاهد این اتفاق ناخوشایند بودیم.

به دنبال ناکامی در برگزاری فینال مسابقات بوکس خواهان تنظیم اساس نامه دقیق جهت رفع این مشکل و برگزاری به موقع فینال مسابقات هستیم تا در آینده شاهد این گونه اتفاقات و مسائل غیر ورزشی در بوکس نباشیم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.