نماينده مردم خراسان شمالي در مجلس گفت: جاده جنگل گلستان - بجنورد از طرح‌هاي مهر ماندگار دولت دهم است كه تاكنون به مرحله اجرا در نيامده است.

قاسم جعفري نماينده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران پيرامون مشكلات حوزه انتخابيه خود گفت:‌ در سه ماهه گذشته سيل‌هاي متمادي در شهرستان بجنورد و روستاهاي مركزي چون مانه و سملقان آمده و روستاهاي اطراف را با سنگلاخ يكسان كرده است.

وي در ادامه بجنورد و مناطق اطراف آن را سيل‌خيز خواند و تصريح كرد: از آنجايي كه اين مناطق سيل‌خيز هستند نياز به توجه بيشتري از سوي مسئولين و ستاد حوادث دارند تا كمتر خسارات اين چنين كه در چند ماه گذشته شاهد آنها بوديم براي اين مناطق اتفاق بيافتد.

اين عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس از اقدامات صورت گرفته در مناطق محروم حوزه انتخابيه خود گفت و اظهار داشت: اقداماتي در اين منطقه در حال پيگيري است و با وزارت كشور نيز در اينباره رايزني‌هايي صورت گرفته ولي ما از ارگان ذكر شده براي كم‌كاري هاي صورت گرفته گلايه‌مند و خواهان توجه بيشتري هستيم.

جعفري ديگر كمبودهاي حوزه‌ انتخابيه خود را اينگونه بيان كرد :ضعف در زيرساخت‌هاي جاده‌هاي روستايي، مشكلات آموزش عالي اين مناطق و از همه مهمتر بالا بردن سطح كيفيت نامناسب جاده جنگل گلستان - بجنورد كه سالانه 20 ميليون مسافر از اين جاده زائر حرم رضوي هستند از جمله مشكلات موجود در اين حوزه است.

وي در پايان خاطر نشان كرد: جاده جنگل گلستان - بجنورد به دليل زير ساخت‌هاي نامناسب سالانه تعداد زيادي از مسافران رضوي را به كام مرگ مي‌كشد، اين در حالي‌است كه اين جاده از طرح‌هاي مهر ماندگار دولت دهم بوده كه متاسفانه تاكنون به آن پرداخته نشده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: جاده ، سیل ، مهرماندگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار