شب گذشته اشكان خطيبي از آشنايي خود با جيراني و بدشانسي خود در زندگي مي ‌گويد.

به گزارش خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران شب گذشته اشكان خطيبي بازيگر سينما و تلويزيون مهمان برنامه گفتگوي تنهايي بود.
اشكان خطيبي بازيگر تئاتر در ابتداي اين گفتگو گفت: متاسفانه امروز قدري فاكتورهاي انساني كمرنگ شده است خاطرم مي‌آيد كارگردان سريال گل هاي گرمسيري روزي به من گفت تو شبيه جوانهاي دهه 1970 هستي.
خطيبي كه هميشه به جزئيات زندگي اهميت بسياري مي‌دهد، افزود: معمولا به جزئيات زندگي اهميت بسياري مي‌دهم گرچه هميشه از طرف دوستان نقد شده ام روزي بهرام دهقاني به من گفت تا بايد فيلسوف شوي به نظر من جهاني كه ما در آن زندگي مي‌كنيم قرار بوده است كه تمامي لحظات آن به زيبايي سپري شود اما چند فاكتور گاهي پيش مي آيد و نمي گذارد زيبايي آن اتفاق رخ دهد.
اين بازيگر ادامه داد: امشب در اين گفتگو پرده از مسائلي برمي دارم و ممكن است چيزهايي را بيان كنم كه در خيلي جاها مطرح نكرده ام.
وي افزود: شايد در اين گفتگو جاهايي اذيت شوم ولي جواب سوالات شما را با كمال ميل مي دهم.
خطيبي در پاسخ به اينكه آيا تا به حال از دوستان و همكاران خود زخم خورده است گفت: نه من با دوستان و شريكاني كه با آنها هم بازي هستم خيلي مهربان تر از اين هستم كه بخواهند زخم بزنند. من هر چيزي كه براي خودم مي‌خواهم براي آنها نيز مي‌خواهم.
وي ادامه داد: اما گاهي اوقات چيزهايي را مي بينم كه قلبم جريحه دار مي شود مثل چند روز پيش سرايدار خانه اي جلوي خانه را جارو مي كرد كه ناگهان پسربچه اي پايش با شلنگ برخورد كرد و به زمين افتاد و قدري صدمه ديد اما وقتي پدرش امد آن پسربچه را كتك زد خيلي اذيت شدم.
خطيبي بيان كرد: بغض گلويم را به شدت فشرد چرا امروز جوري شده است كه هر كس زور و قدرتش بيشتر است بايد حق ديگران را بخورد.
اين بازيگر گفت: تحمل رنج بشري در هر شكلي كه باشد كار بسيار سختي است هر چه اين افراد كه رنج مي كشند به تو نزديك باشند تحمل اين موضوع سخت تر است.
خطيبي كه براي تمامي روزهاي بهاري خداوند را سپاس مي‌گويد، گفت: تمام روزهاي بهاري كه بيرون مي روم و نفس مي‌كشم خداي را شكر مي كنم اين دنيا پر از زيبايي هاي جغرافياي است.
اين بازيگر به سختي هايي كه در زندگي متحمل شده است اشاره كرد و اظهار داشت: من سختي بسياري در زندگي ام كشيده ام هر بار كه به عقب  برمي گردم و پشت سرم را نگاه مي‌كنم مي‌بينم اگر من در زمان جنگ بزرگ نمي شدم و آن تجربه ها را در زندگي بدست نمي آوردم هيچگاه قدر صلح و آرامش را در زندگي نمي فهميدم.
خطيبي گفت: من آدم بدشانسي در زندگي هستم اما با تلاش و كوشش خود در زندگي چيزهاي بسياري بدست آورده ام.
اين بازيگر همچنين به زود رنج بودن خود در زندگي اشاره كرد و گفت: مردي پر جنب و جوش هستم كه خيلي زود كنترل خود را از دست مي دهم و در مقابل احساس مي‌كنم كه شور زندگي بسيار دارم.
اين بازيگر سينما به مطرح شدن مسائل مادي در زندگي امروز اشاره كرد و گفت: متاسفانه امروز پول و ثروت جاي همه چيز را گرفته است احترامي كه پول و مسائل مادي براي مردم مي‌آورد چيز ديگري جايگزينش نمي شود و بزرگترين ضعف نيز اين است كه احترامي كه پول مي‌آورد ماندگار نيست.
از حاشيه هاي اين گفتگوي تنهايي:
*خطيبي خستگي هاي زندگي را با ورزش در مي‌كند
*زيبايي هاي جغرافيايي طبيعت او را خوشحال مي كند
*در زندگي سختي هاي بسياري را متحمل شده است
*جنگ باعث شده قدر صلح و آرامش را بداند
*مي‌گويد آدم بدشانسي هستم
*در استخر با فريدون جيراني آشنا شد
*نقاش خوبي نيست
*اگر نقاشي مي‌كرد خود را گدازه آتش مي كشيد
*زود كنترل خود را از دست مي‌دهد
*آدمهاي آزاده را بسيار دوست دارد
*به دنبال احترامي ماندگار براي خود مي‌گردد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار