نخستین همایش مدیران و هماهنگ کنندگان پیوند اعضای سراسر کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ساری با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و بیمارستان مسیح دانشوری برگزار می شود.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا از مازندران، مسول اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی مازندران هدف از برگزاری این همایش را توانمندسازی مدیران اهدای عضو و تربیت هماهنگ‌کنندگان پیوند اعضا برای ارتباط با خانواده‌های اهداکننده عضو دانست و افزود: این همایش با همکاری اساتید دانشگاهی و نیز دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و بیمارستان مسیح دانشوری برگزار خواهد شد.

دکتر محمد رضا پارسایی ارتقای اهدای عضو در ایران و نجات جان بیماران نیازمند را از دیگر اهداف همایش ذکر کرد و اظهار داشت: چگونگی مدیریت واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی، تشریح وضعیت پیوند اعضا و فراهم‌آوری اعضای پیوندی، مسائل حقوقی و اخلاقی پیوند اعضا از جمله مباحثی است که در این همایش به آن پرداخته می شود.

گفتنی است نخستین همایش مدیران و هماهنگ کنندگان پیوند اعضای سراسر کشور از چهارم تا هشتم شهریور ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در هتل سالار دره ساری برگزار می شود. /ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار