معاون امور عمرانی استانداری استان لرستان گفت: میزان اعتبارات هزینه و سرمایه گذاری شده برای طرح ها و پروژه های قابل بهره برداری در ایام هفته دولت این استان بالغ بر یك هزار و 500 میلیارد ریال است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان : 'حمید خورشیدوند' در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد افزود: در مجموع 606 طرح و پروژه عمرانی، خدماتی، صنعتی، تولیدی، بهداشتی، آموزشی و كشاورزی طی این هفته در لرستان به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: 169 طرح از مجموع این طرح ها، تولیدی ، صنعتی ،خدماتی و كشاورزی در حوزه صنعت و معدن و كشاورزی است كه برای اجرای آنها بیش از 200 میلیارد ریال هزینه شده است.

خورشیدوند افزود: همچنین 437 پروژه عمرانی با یك هزار و 300 میلیارد ریال اعتبار در حوزه آب ، برق ،گاز ، راه و مسكن و بهداشت شهری و روستایی دراین هفته به بهره برداری می رسد.

وی تصریح كرد: درحال حاضر بیش از دو هزار و 600 پروژه عمرانی در نقاط مختلف استان لرستان در حال اجراست كه این نشاندهنده جهش چشمگیر قطار توسعه در استان است.

وی در ادامه به طرح های سدسازی در لرستان اشاره كرد و گفت: با توجه مشكل كم ابی بخش كشاورزی، طرح سد معشوره با حجم ابگیری 5/1 میلیارد متر مكعب دراستان احداث می شود./س

برچسب ها: طرح ، هزینه ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.