امام جمعه خوی گفت: برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران جنگ روانی آمریکا و اسرائیل علیه نظام جمهوری اسلامی برای انزوای سیاسی، تحریم نفتی و فعالیت‌های هسته‌ای را خنثی می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، حجت‌الاسلام شکوری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با تبریک هفته دولت و تجلیل از شهیدان رجائی و باهنر، اظهار داشت: پافشاری بر اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی، توجه مضاعف به اقشار آسیب‌پذیر، سیاست خارجی فعال و تهاجمی، مدیریت کشور در سخت‌ترین شرایط، شجاعت ورود به موضوعات مهم و کلان جامعه، ارتباط نزدیک با مردم در قالب سفرهای استانی و نوآوری در استفاده از اقشار مختلف در مدیریت کشور از جمله عملکردهای موفق دولت است که بخش مهمی از عملکردها نیاز دارد در جامعه نهادینه شود.

وی با بیان اینکه از مدت خدمت دولت یک سال بیشتر نمانده گفت: اتمام طرح‌های نیمه‌تمام، مقابله با حاشیه‌سازی‌ها و مقابله جدی با توطئه تحریم از طریق زیرساخت‌های اقتصاد مقاومتی باید از جمله اولویت‌های دولت باشد.

امام جمعه خوی با اشاره به اجلاس جنبش عدم تعهد در ایران اسلامی، گفت: این اجلاس جنگ روانی آمریکا و اسرائیل علیه نظام جمهوری اسلامی را مبنی بر انزوای سیاسی، تحریم نفتی و فعالیت‌های هسته‌ای خنثی می‌کند و موجب انزوای خود آنان می‌شود.

وی در ادامه تقویت نقش ایران در مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی، تقویت بیداری اسلامی در منطقه، تقویت موقعیت ایران در مذاکرات 1+5، و دمیدن روح تازه بر جنبش‌ها و نهضت‌های آزادی‌بخش در جهان را از جمله دستاوردهای این اجلاس و ریاست جمهوری اسلامی بر جنبش عدم تعهد در طول سه سال برشمرد.

شکوری با اشاره به سالگرد تخریب بارگاه ائمه بقیع و قبور فرزندان، زنان و اصحاب رسول خدا توسط وهابیون، گفت: اعتقاد به خشونت فوق‌العاده، تحمیل عقاید خویش به دیگران، جمود فکری، تعصب خشک و افراطی و برداشت‌های غلط و انحرافی از قرآن از جمله ویژگی‌های اعتقادی وهابیت است.

وی در ادامه با اشاره به جنایات وهابیون در طول تاریخ، کشتن مردم کربلا و نجف، کشتن حجاج مصری در منی و حجاج ایرانی در مکه، حمله به کشور اردن، منفجر ساختن حرمین عسگریین و اخیراً کشتن هزاران نفر از مردم بی‌گناه کشورهای عراق، پاکستان، افغانستان، سوریه، بحرین توسط گروهک‌های القاعده، سپاه صحابه و طالبان را از جمله جنایات وهابیت نام برد که در راستای اجرای اهداف استکبار جهانی علیه مسلمانان انجام می‌دهند./س

برچسب ها: ایران ، خوی ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.