پنجمین نمایشگاه السیت شهرداری مشهد در حالی شروع به کار کرد که شهردار مشهد و استاندار خراسان رضوی با تاخیری نسبتا طولانی در مراسم افتتاحیه حضور پیدا کردند و این در حالی بود که مراسم افتتاحیه با یک روز تاخیر در محل نمایشگاه بین المللی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد این نمایشگاه در حالی دنبال می شود که خبر افتتاحیه آن به دلیل همزمان شدن با روز پنج شنبه و تعطیلی نشریات باید همزمان با اختتاحیه آن به چاپ برسد و هزینه ورودی یک هزار تومانی که به وسیله من کارت پرداخت می شود از جذب مخاطبان خود جلوگیری کرده است.

مدیر بنیاد بازی های رایانه ای کشور که به این نمایشگاه دعوت شده بود در رادیو نمایشگاه با انتقاد از خلوت بودن نمایشگاه و نبود بازدید کننده از نمایشگاه گفت : نبود برنامه ریزی در اجرای این نمایشگاه که می توانست یکی از مجموعه های پر مخاطب باشد از کیفیت آن کاسته است.

مدیر سازمان فاوا شهرداری مشهد که خود رئیس پنجمین نمایشگاه السیت است در این نمایشگاه به تبلیغ یکی از اپراتور های تلفن همراه می پرداخت که این موضوع موجب شکایت و نارضایتی سایر غرفه داران و به خصوص غرفه های مربوط به شهرداری مشهد را فراهم آورد.

عدم برنامه ریزی صحیح نیز موجب شد مسئولان از سالن فردوسی که بخش اعظمی از غرفه ها در آن مستقر شده بود به صورت جمعی بازدید نکنند.

از سوی دیگر با توجه به افتتاح این نمایشگاه در روزهای بعد از ماه مبارک رمضان با وجود نصب 350 متر بنر 500 آویزوتبلیغات متعدد در سطح شهر با هزینه ای هنگفت ، به دلیل مسافرت های شهروندان مشهدی موجب شد مخاطبان اندکی از نمایشگاه بازدید کنند و بیشتر بازدید ها بین غرفه انجام شود.

در بخشی دیگر از سالن فردوسی فضای وسیعی به تلویزیون های بزرگ ، دستگاه های X-BOX و عینک سه بعدی جهت بازی شهروندان اختصاص داده شده به صورتی که حدود نصف سالن فردوسی به یک گیم نت بزرگ تبدیل شده است.

همچنین در نمایشگاه های دیگر که ستاد عفاف و حجاب در آن به صورت فعال مستقر بودند در این نمایشگاه حضور پیدا نکرده اند که به بی حجابی و بی عفتی در بین بازدید کنندگان و غرفه داران نیز دامن زده که این حرکت جای سوال دارد که هر نمایشگاه مختص به فضای های مجازی با شکل و شمایل غیر اسلامی اداره شود ؟/س


برچسب ها: اپراتور ، تلفن ، همراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.