مدیرعامل شركت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، از واریز سهمیه بنزین 30 لیتری عید سعید فطر حداكثر تا ساعت 24 روز یكشنبه -پنجم شهریورماه- در كارت های هوشمند سوخت خبر داد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل  از پایگاه اطلاع رسانی نفت و انرژی(شانا)، 'علیرضا ضیغمی' افزود: سهمیه بنزین ویژه عیدفطر زمانی از سوی دولت به دارندگان كارت هوشمند سوخت اختصاص داده شد، كه سهمیه ماهانه 60 لیتری متعلق به شهریورماه در كارت های سوخت شارژ شده بود. با توجه به تنظیمات سامانه هوشمند سوخت به دنبال آن هستیم تا با ایجاد تغییرات و بكار گیری یك نرم افزار جدید، این سهمیه 30 لیتری را در كارت های هوشمند سوخت شارژ كنیم.

وی با یادآوری اینكه همكاران ما در شركت پالایش و پخش و سامانه هوشمند سوخت به صورت شبانه روزی در حال كار روی سامانه هستند، توضیح داد: تلاش داریم این سهمیه را تا ساعت 24 روز شنبه -چهارم شهریورماه- و حداكثر تا روز یكشنبه -پنجم شهریورماه- در كارت های هوشمند سوخت شارژ كنیم.

مدیرعامل شركت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با تاكید بر اینكه هرگونه تغییری در میزان و قیمت سهیمه اختصاصی به دارندگان كارت هوشمند سوخت باید قبل از روز 27 هر ماه به اطلاع سامانه هوشمند سوخت برسد، گفت: اختصاص سهمیه ویژه بعد از واریز سهمیه عادی به كارت های هوشمند سوخت را فقط در شرایط اضطراری توصیه می كنیم.

بنابراین گزارش، در پی آغاز دور جدید سفرهای تابستانی و به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر به دستور رییس جمهوری، كارت سوخت هموطنان علاوه بر سهمیه ماهانه 60 لیتری، در شهریور ماه جاری به میزان 30 لیتر دیگر شارژ خواهد شد.

با توجه به تلاش های شبانه روزی كارشناسان آی.تی شركت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران برای طراحی و نصب نرم افزاری جدید برای اختصاص این سهمیه ویژه به دارندگان كارت هوشمند سوخت، انتظار می رود این سهمیه در كوتاه ترین زمان ممكن در كارت های هوشمند سوخت واریز شود.

براساس این گزارش، شارژ سهمیه بنزین ویژه عید فطر در 20 میلیون كارت هوشمند سوخت انجام خواهد شد.

سامانه هوشمند سوخت ایران یكی از بزرگترین شبكه های آی.تی و مدیریت هوشمند توزیع سوخت در خاورمیانه است.


برچسب ها: بنزین ، شارژ ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار