مردم در مناطق مختلف بحرین در حمایت از نبیل رجب رئیس بازداشت شده مرکز حقوق بشر این کشور تظاهرات کردند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران ، شرکت کنندگان در تظاهرات در منطقه مهزه جزیره ستره بحرین تاکید کردند رژیم آل خلیفه با زندانی کردن نبیل رجب نخواهد توانست وی را مجبور به سکوت و عقب نشینی کند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات پرچمهای بحرین و تصاویری از نبیل رجب را در دست داشتند. مردم بحرین با سردادن شعارهایی با رجب که دادگاه آل خلیفه برای وی حکم سه سال زندان صادر کرد، ابراز همبستگی کردند.

مردم منطقه بلاد القدیم هم با برپایی تظاهرات مشابهی، مراسم تشییع جنازه نمادین برای شهدای انقلاب خود برگزار کردند. تظاهرکنندگان خواستار گرفتن انتقام خون شهدای بحرینی از رژیم آل خلیفه شدند.

تظاهرات مشابهی هم در منطقه شهرکان بحرین برگزار شد. شرکت کنندگان در این تظاهرات تاکید کردند رژیم آل خلیفه با وجود همه جنایتهای خود نخواهد توانست انقلاب مردم بحرین را سرکوب و خاموش کند. زنان بحرینی هم در تظاهرات در منطقه شهرکان حضور داشتند.

تظاهرکنندگان در مناطق المصلی و جدحفص هم آزادی فوری نبیل رجب را خواستار شدند. شرکت کنندگان در شعارهای خود نبیل رجب را نماد انقلاب بحرین خواندند. "ملت خواهان سرنگونی رژیم است" از جمله شعارهای مردم مناطق المصلی و جدحفص بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار