جنازه ای بر دوش گرفته ایم و مدام آن را به این طرف و آن طرف می بریم . با دستگاه باد آن را باد می کنیم و اگر پا بدهد آن را " تاکسیدرمی" کرده و در دارآباد نگهش می داریم ولی آیا این جنازه دوباره زنده خواهدشد ؟ اگر پرده های بزرگی از دورغ را بر سر حقیقت بپوشانیم روزی این پرده بر زمین خواهد افتاد و حقیقت آشکار خواهد شد . این روز ها نعش اصلاحات همچون عروسک خیمه شب بازی نخ ریسی شده است و توسط بازماندگانش به حرکت در آمده .

تابستان 91 هنوز تمام نشده که بر خلاف نظر رهبری بحث های انتخاباتی خیلی زود تر از وقتش آغاز شده اصلاحاتی ها هم علم روشن فکری خود را که علمدارانش در اوین چوب فتنه گری های خود را می خورند را دوباره برپا کرده اند تا نقشه های شوم خود را دوباره باز تولید کنند . امروز اصلاحاتی ها مهره های قوی خود را در پشت بندهای زندان می بینند و تنها کسانی را در خرجین خود دارندکه یا در فتنه به پستو رفتند و تاب ایستادگی نداشتند یا خمیر مایه ی خوبی ندارند و به زبان خودمانی بی عرضه تر از آنند که بتوان روی آنها حساب کرد.

آقای تاج زاده و دوستانش به هر قیمتی که شده می خواهند جنازه اصلاحات را به بازی بگیرند، حتی اگر به قیمت خود کشی و خود زنی های اعتقادی و مکتبی خود اصلاح طلبان تمام شود .جرس مطلبی را منتشر کرده که در آن تاجزاده دوباره اعتراف کرده، اعترافی که نه برای دهه 70 و 80 باشد بلکه به روز های اول انقلاب و سال های جنگ بر می گردد . او می گوید ما متاسفیم برای تند روی های آن روز ها و سکوت های روز های بعدش ، اگر ما طرف حق را گرفته بودیم شاید امروز حق با ما بود تاجزاده در ادامه از تمامی رفتار های قبل اصلاح طلبان تبری می جوید و تمامی رفتار های آقایان را نکوهش می کند ولی به راستی این سخنان خشک انگبین با چه هدفی بلغور می شود و هدف تاجزاده و تاجزاده ها از این سخنان چیست ؟ آقای تاج زاده با این خود زنی ها که در نهایت می خواهد به مظلوم نمایی برسد هدفی را جز جلب نظر مردم دنبال نمی کند . 

او و دوستانش می دانند که حرف هایی که می زنند هیچ کدام صحت ندارد . این ها می دانند که تقلب نشده است می دانند که مردم با اغتشاش گران نبوده و نیستند او که خود در جلسات خصوصی اعتراف می کند به شکست سبز ها چرا دوباره در نهایت دورویی و نفاق در پی ایجاد فضای فتنه گون است تا عده ای را فر یب دهد و روانه زندان کند ؟ او جنبش سبز را فردی مرده نمی بیند بلکه امید دارد روزی از کما برخاسته و دوباره مرگ بر دیکتاتور فریاد بزند ولی خود بی خبر است از این که جنبش سبز توسط دورغ های همین آقایان از چشم عده ای افتاد و تنها در قبرستان فتنه دفن شد . در سال 88 اصلاح طلبان حکومت را به دورغ گویی متهم می کردند و مدام خود را صادق و امین مردم می دانستند ولی اگر مردم هوشیار باشند که هستند دروغ گوی واقعی را کسی می دانند که حتی به خودش هم دورغ می گوید .

سبز ها می دانستند که تقلب رمز آشوب است تاجزاده در ورازت کشور کار کرده ، وی یقین دارد که سیستم انتخابات تا چه اندازه سالم است ولی با وجود همه این حقایق آنان طناب دورغ را بر گردن حقیقت انداختند و در برابر چشمان مردم آن را دار زدند . تاجزاده ها شخصی سست عنصر و زود باور را پرچم دار کردند و خود در پشت آن پناه گرفتند . میر حسین و کروبی از میان تمامی اصلاح طلب ها زود باورتر بودند به طوری که دورغ های بزرگ و شاخ دار امثال تاجزاده را به راحتی قبول کردند .میر حسین فریب خورد و قبل از اعلام نتایج خود را پیروز این انتخابات دانست ولی به راستی این نمایش های دورغ، همان صحنه آرایی های خطر ناکی بود که میر حسین را بلعید و وادار کرد امروز در کنج خانه بنشیند و انگشت پشیمانی را بمکد. آقای تاج زاده بدان و آگاه باش دروغ گویی عاقبتی دارد بسیار اسف بار ولی نفاق سرنوشتی بسیار سیاه تر را برای شما و همراهانت رقم خواهد زد سرنوشتی همچون مسعود ها و مریم ها و آوارگانی که امروز در جهان به این بزرگی جایی ندارند.

برچسب ها: نفاق ، اصلاحات ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.