قیمت جهانی نفت برای سومین روز متوالی افزایش داشت.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران  به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ ، قیمت جهانی نفت در حالی برای سومین روز متوالی افزایش داشته که میزان ذخایر انرژی آمریکا در هفته گذشته بیشتر از پیش بینی های اولیه کاهش یافته است .

بر اساس این گزارش ، قیمت نفت امروز با رشد 0.9 درصدی روبرو شده است . اداره اطلاعات انرژی آمریکا روز گذشته اعلام کرد میزان ذخایر انرژی این کشور طی هفته گذشته بیش از 5.4 میلیون بشکه کاهش داشته است .

بر این اساس ، رییس بانک مرکزی چین نیز تاکید کرد احتمال کاهش مجدد نرخ بهره بانکی و نرخ ذخیره قانونی در این کشور وجود دارد .

کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی بر این باورند که احتمال اجرای سیاستهای انبساطی بیشتر از سوی فدرال رزرو آمریکا در نشست آتی زیاد است .

بر این اساس قیمت هر بشکه نفت سبک آمریکا در بازار نیویورک برای تحویل در ماه اکتبر با 91 سنت افزایش به بیش از 98.17 دلار رسیده است . قیمت نفت سبک آمریکا روز گذشته نیز با 0.4 درصد افزایش به بیش از 97.26 دلار رسیده بود .

در بازار لندن نیز قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال برای تحویل در ماه اکتبر با 92 سنت افزایش به بیش از 115.83 دلار رسیده است.

برچسب ها: قیمت ، نفت ، افزایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار