اين مبارز بحريني در حالي که صورت خود را پوشانده بود، گفت: من يکي از قربانيان شکنجه در بحرين هستم که به دليل عدم سکوت مقابل جنايات آل‌خليفه به مدت دو هفته مورد شکنجه قرار گرفتم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، تجمع اعتراض آميز مردم و دانشجويان تهراني در خيابان هاي اطراف سفارت بحرين با سخنراني ابومحمد بحريني يک مبارزان فعال كه توسط رژيم آل خليفه شكنجه شده بود ادامه پيدا کرد.

وي که به دليل امنيت بيشتر صورت خود را پوشانده بود، گفت: من يكي از قربانيان شكنجه در بحرين هستم که تنها به خاطر عدم سکوت مقابل جنايات اين رژيم براي مدت طولاني در معرض شكنجه‌هاي رواني و بدني قرار گرفتم.

اين مبارز بحريني با بيان اينکه رژيم بحرين جوانان بحريني را با استفاده از شوك‌هاي الكتريكي به مدت طولاني شكنجه مي كند، اظهار داشت: آنها ما را به حالت آويزان قرار مي‌دادند و مي‌خواستند كه اعتراف كنيم.

ابومحمد بحريني ادامه داد: آنها به عقايد ديني و سياسي ما توهين كردند، به شخصيت‌هاي ديني ما اهانت كردند كه اين شكنجه‌ها به مدت 2 هفته ادامه داشت و در عرض اين مدت اجازه هيچ گونه خواب و استراحت را به من ندادند.

وي در پايان رژيم آل خليفه را مسئول تمام اين جنايات دانست و عنوان کرد: "حمد" با اعلام قانون فوق العاده در بحرين اجازه ورود ارتش اشغالگر را به بحرين داد و من به عنوان يک شهروند بحريني خواستار محاكمه حاکم خونريز بحرين هستم و از كشورهاي همسايه هم درخواست مي‌کنم که در اين رابطه سکوت نکنند.

انتهاي پيام/ر


 

برچسب ها: بحرینی ، بحرین ، شکنجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار