فيلم تلويزيوني "تش" به كارگرداني داريوش ربيعي و تهيه‌كنندگي و نويسندگي فرشاد صالحي پنج شنبه از شبكه شمار روي آنتن مي‌رود.

داريوش ربيعي،كارگردان اين تله فيلم به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:‌"تش" در فضاي محلي به نمايش روابط انساني مي‌پردازد.
وي افزود:‌اين تله فيلم روايت زندگي انسان‌هايي است كه در برابر موقعيت‌هاي پيش آمده و حوادث پيش بيني شده زندگي فرصت عكس‌العمل هاي متفاوتي را به دست مي‌آورند و...
كارگردان "تش" با بيان اينكه اين فيلم با هدف حل معضلات فرهنگي جامعه شهري،روستايي و عشاير ساخته شد بيان كرد:بررسي آسيب‌هاي جامعه روستايي از عوامل مهمي است كه در اين تله فيلم به آن نگاه متفاوتي شده است و حميد رضا رافعي،جواد هياريان،ژاكلين اعتصامي،كريم خودسياني، آزاده اسماعيلي خاني،حسين اصغريان،زهرا اسماعيلي،شيرين صمدي،سليمه زنگ زن از بازيگراني هستند كه در "تش" به ايفاي نقش پرداختند.
وي خاطرنشان كرد:اين فيلم در شبكه استاني سيماي مركز چهارمحال و بختياري ساخته شد و امير صرافها دستيار اول كارگرداني و برنامه‌ريزي،محمد قلي پور تصوير برداري، فرهاد امامي صدابرداري ، محمدحسين غضنفري تدوين و محمد حسام ذاكري نيز طراحي صحنه فيلم "تش" را برعهده داشتند.
گفتني است؛اين تله فيلم پنج شنبه سوم شهريور ساعت 23 از شبكه شما روي آنتن مي‌رود./ه
برچسب ها: تش ، میهمان ، شبکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار