معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: با تلاش متخصصان خوزستانی، این استان در تعمیرات اساسی شناورهای دریایی به خودکفایی رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان، بهروز آقایی اظهار کرد: خودکفایی تعمیرات اساسی شناورهای دریایی با بهره گیری از توان صنایع داخلی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) انجام پذیرفت.
 
آقایی افزود: در راستای حفظ آماده به کار شدن و بهبود وضعیت عملیاتی شناورهای بندر امام خمینی (ره)، با برنامه ریزیهای دقیق و فشرده، تعداد 31 پروژه برای سال 1391 تعریف شده است که با وجود مشکلات در تامین قطعه ها، کمبود امکانات در منطقه و به وجود آمدن پروژه های اضطراری، تعداد 14 پروژه تعمیرات اساسی زیرآبی تاکنون با موفقیت کامل به انجام رسیده است.
معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان عنوان کرد: با توسعه زیر ساختها و بهره گیری از همه توان و ظرفیتهای موجود داک یارد سرسره بندر امام خمینی (ره)، در حال حاضر امکان ارائه خدمات به سایر شناورهای بخش خصوصی از جمله یدک کشهای پایانه های نفتی و شناورهای دیگر بنادر محقق شده است.
 
وی گفت: ضمن اینکه این عمل در راستای تحقق نامگذاری سال 1391 به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است باعث تقویت سیستم ناوگان خدمات دریایی کشور در منطقه، جلوگیری از خروج ارز از کشور، ایجاد اشتغالزایی، کاهش زمان و هزینه تعمیرات و ارتقای شاخصهای آماده به کاری و خدمات رسانی می شود./س
برچسب ها: خوزستان ، خودکفا ، شناور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
سهراب
۱۸:۳۲ ۲۹ مهر ۱۳۹۱
بدنبود اما سطح اطلاعات پایین بود.باتشکر