در ادامه امداد رسانی به هموطنان زلزله زده استان آذربایجان شرقی ، شهرداری منطقه 11 با اهتمام جدی و همکاری و مشارکت شهروندان این منطقه؛ جمع آوری مایحتاج ضروری زلزله زدگان را انجام داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ، اقلام و کمک های جدید و تیم خدمات رسانی این منطقه با تجهیزات کامل ،در حالی آماده ارسال به مناطق زلزله زده است که پیش تر مرحله اول کمک های این منطقه همسو با اقدام گسترده شهرداری تهران در مدد رسانی به هموطنان زلزله زده انجام شده است.
 
مسعود کفایتمند شهردار منطقه 11 ضمن ابراز همدردی با هموطنان زلزله زده گفت: در نخستین ساعات پس از وقوع زلزله ، مرحله اول کمک ها و کاروان مایحتاج اولیه زلزله زدگان در قالب 14 خودروی وانت بار اعزام شد که تاکنون 6000 بطری آب معدنی ، 4500 پتوی مسافرتی ،4500عدد کنسرو ، 4000بسته آب میوه و 2000 بسته میوه فصل برای هموطنان زلزله زده ارسال شده است.
 
وی همچنین افزود: علاوه بر تهیه مایحتاج ضروری زلزله زدگان ، غرفه های موقت جمع آوری کمک های مردمی در حاشیه مراسم روز قدس و نماز پر فیض عید سعید فطر و نیز غرفه های ثابت نواحی اقدام به دریافت اقلام مورد نیاز زلزله زدگان از شهروندان کرده اند تا همراه با کاروان یادگار امام (ره) به استان آذربایجان ارسال شوند.
 
شهردار منطقه 11 با اعلام آمادگی تیم خدمت رسانی ستاد پیش گیری و مدیریت بحران این منطقه برای اعزام به مناطق زلزله زده خاطر نشان کرد که در ادامه امداد رسانی به هموطنان استان آذربایجان شرقی ، مرحله دوم کمک ها توسط 7 دستگاه خودرو وانت بار حاوی پتوی مسافرتی و کمک های مردمی  و نیز مبلغی بالغ بر 15 میلیون ریال ؛ هماهنگ بادیگر مناطق و سازمان های شهرداری تهران، آماده همراهی با کاروان امداد رسانی یادگار امام (ره) است .
 
کفایتمند ابراز امیدواری کرد که با تلاش های مسئولین و کمک های مردمی ، مشکلات هموطنان زلزله زده در استان آذربایجان شرقی تا پیش از فرا رسیدن فصل پاییز و بارندگی های فصلی به پایان برسد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار