دومين گروه راهداري آذربايجان غربي براي اجراي عمليات بازسازي و مرمت به مناطق زلزله زده آذربايجان شرقي اعزام شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، اداره كل راه و شهرسازي آذربايجان غربي، مديركل راه و شهرسازي استان در جريان سفر به مناطق زلزله زده آذربايجان شرقي گفت: اكيپ هاي راهداري آذربايجان غربي به منظور انجام كارهاي عمراني در مناطق روستايي زلزله زده شهرستان هاي اهر، ورزقان و هريس حضور فعال دارند.

خليل محبت خواه گفت:راهداران عمليات پاكسازي محيط، آوار برداري و تسطيح مناطق زلزله زده استان همجوار را با استفاده از 18دستگاه ماشين آلات سنگين حوزه راهداري آذربايجان غربي اجرا مي كنند.

وي تاكيد كرد: بايد از بروز چنين حوادث دلخراش به منظور ساخت و ساز امن و استاندارد در عرصه شهرسازي تجربه كسب كرد.

قائم مقام وزير و مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي با اشاره به اينكه گروه هاي راهداري تلاش مي كنند كه بازسازي اين مناطق قبل از شروع فصل سرما به اتمام برسد، گفت: مجموعه راه و شهرسازي استان براي اجراي اقدامات بازسازي در شهرستان هاي اهر و ورزقان از آمادگي كامل برخوردار است.

سفر به مناطق زلزله زده آذربايجان شرقي با حضور نماينده مردم سلماس در مجلس، امام جمعه شهرستان سلماس، مديركل بنياد مسكن آذربايجان غربي و مديركل راه و شهرسازي استان به همراه معاونين انجام شد و مسئولان از نزديك با مشكلات و مسايل مردم اين مناطق آشنا شدند.

وی گفت: هفته گذشته 8 گروه راهداري از حوزه آذربايجان غربي به شهرستان هاي اهر، هريس و ورزقان اعزام شده بود.

زلزله اي به قدرت 6.2 دهم ريشتري ساعت 16 و 53 دقيقه روز شنبه، مناطقي از استان هاي آذربايجان شرقي، غربي، اردبيل، زنجان و گيلان را لرزاند.كانون زلزله روز 21 مرداد، شهرستان اهر، هريس و ورزقان بود و تعدادي از هموطنان عزيز در اين حادثه دلخراش جان خود را از دست دادند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.