فرماندار شهرستان سلماس اعلام كرد: همزمان با بزرگداشت هفته دولت، امسال 31 طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی با 91 میلیارد و 679 میلیون ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مرتضی نظری در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه افزود: این طرح ها شامل پنج پروژه دیوار ساحلی، هفت طرح آب آشامیدنی روستایی، شش طرح بهسازی و اسفالت راه روستایی و دو پروژه ورزش روستایی است كه اكثر این طرح ها جزو مصوبات سفرهای شهرستانی و روستایی استاندار آذربایجان غربی به شهرستان سلماس می باشد.

وی اضافه كرد: با بهره برداری از این طرح ها كه اعتبارات آنها به صورت ویژه از سوی مدیریت عالی استان تخصیص یافته، افزون بر 10 هزار نفر از جمعیت روستایی سلماس از خدمات رفاهی و زیر بنایی برخوردار می شوند.

نظری اضافه كرد: پنج پروژه كشاورزی و آبخیزداری ، یك واحد آموزشی و 16 واحد مسكن مدد جویی نیز از جمله دیگر طرح های افتتاحی هفته دولت در این شهرستان است كه در مناطق محروم و دور افتاده روستایی احداث و تكمیل شده اند.

وی بهره برداری از طرح های بهسازی و مقاوم سازی مسكن روستایی در 12 روستا با 9 میلیارد ریال سرمایه گذاری را از دیگر طرح های افتتاحی هفته دولت در سلماس اعلام كرد.

فرماندار سلماس، سرمایه گذاری در بخش عمران شهری و توسعه خدمات رفاهی شهروندان این شهرستان در چند سال اخیر را بسیار چشمگیر و قابل توجه عنوان كرد و اظهار داشت: همزمان با هفته دولت دهها پروژه عمران شهری نیز در این شهر افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

نظری یاد آور شد: برای اجرای این طرح ها كه شامل بهسازی و اسفالت خیابان ها، جدول گذاری، احداث و ساماندهی فضاهای سبز شهری، معابر و خیابان ها و دیگر خدمات زیربنایی است، افزون بر 24 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

به گفته وی در این هفته همچنین چندین واحد تولیدی از جمله یك واحد ساخت در های ساختمانی نیز افتتاح می شود كه برای اجرای این طرح افزون بر 10 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده كه با بهره برداری از آن برای 15 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

وی افزود: همزمان با بزرگداشت هفته دولت، مجموعه كاركنان دولت با حضور در مزار شهدای انقلاب اسلامی، نسبت به شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای دولت اداری احترام می كنند.

نظری، دیدار كاركنان دولت با امام جمعه و خانواده های معظم شهداء و ایثارگران ، تجلیل از كارمندان و كاركنان نمونه دولت، برگزاری همایش ها و نمایشگاه های دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات دولت خدمتگزار را از جمله دیگر آیین هایی اعلام كرد كه در هفته دولت امسال در سلماس برگزار می شود./س

برچسب ها: سلماس ، فرماندار ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.