اوجاني در خصوص اعزام تيم ملي تكواندو به مسابقات هنرهاي رزمي ونزوئلا اظهار داشت: پس از پيگيري كه صورت گرفت در نهايت با 4 تكواندو كار به مسابقات جهاني هنرهاي رزمي اعزام مي شويم .


اوجاني، رئيس انجمن تكواندو ناشنوايان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: خوشبختانه با پيگيري هايي كه فاطمي نسب سرپرست فدراسيون ناشنوايان، پيوند اعضا و بيماران خاص انجام داد در نهايت مشكلات اعزام تيم ملي تكواندو به مسابقات جهاني هنرهاي رزمي برطرف شد و تكواندو كاران آماده ي اعزام به مسابقات جهاني هنرهاي رزمي مي شوند.

وي ادامه داد: تيم ملي تكواندو ناشنوايان علي رغم اينكه توانايي و قابليت اعزام و شركت بيش از 4 تكواندو را داشت اما به دليل محدوديت و بودجه ي اندك فدراسيون شرايط براي افراد و ورزشكاران بيشتر فراهم نشد و در نهايت در 4 وزن اول در مساباقت شركت مي كنيم .

اوجاني افزود: ملاك انتخاب افراد و تكواندو كاران براي حضور در مسابقات جهاني ، كسب مقام و رتبه ي مناسب در مسابقات آسيايي بوده است و از نظر مسئولان فدراسيون تكواندوكاراني كه در مسابقات آسيا – اقيانوسيه حائز مقام شدند در اولويت براي اعزام به مسابقات هستند.

رئيس انجمن تكواندو تصريح كرد: پس از بررسي و ارزيابي هايي كه در نهايت انجام داديم در وزن اول داداشي پور، در وزن دوم  محمد كاظم زاده ،در وزن سوم  بهزاد اميري ،در چهارمين وزن  كاوه منصوري براي حضور در مسابقات هنرهاي رزمي ونزوئلا انتخاب و نمايندگان ايران در اين مسابقات هستند ./ق

برچسب ها: اوجانی ، تکواندو ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار