اين ميني بوس DNA شناسي داراي تجهيزات پزشکي است که به راحتي و سرعت زياد DNA افراد رهگذر را مشخص مي کند .

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، شاید برای مردم کشورمان که اکثریت قریب به اتفاق آنها سایه پدر را سالها روی سر خود احساس کرده اند این آمار عجیب باشد که بر اساس نتایج سرشماری های اخیر در آمریکا، یک سوم کودکان این کشور تنها با مادر خود زندگی می کنند و تعداد کودکانی که طی 50 سال گذشته با پدر و مادر خود زندگی می کنند، حدود 22 درصد کاهش یافته است.

معضل پیدا کردن پدر یا مادر واقعی در این جامعه غربی آنقدر شدید و مبتلابه بخش زیادی از مردم این کشور است که به تازگی در شهر نيويورک ميني بوسي گشت مي زند که به رهگذران اين امکان را مي دهد تا با مشخص کردن DNA از واقعي بودن پدر و مادر خود مطمئن شوند.



اين ميني بوس DNA شناسي داراي تجهيزات پزشکي است که به راحتي و سرعت زياد DNA افراد رهگذر را مشخص مي کند و به آنها اثبات خواهد کرد که افرادی که اکنون با آنها زندگی می کنند پدر و مادر واقعی او هستند یا یکی از نتایج میلیون ها خیانت موجود در این جامعه.

تعداد قابل توجه مراجعه به این مینی بوس باعث شده تا تعدادی از شرکت های پزشکی در این کشور به فکر راه اندازی آزمایشگاههای سیار و فروش کیت های تشخیص سریع اعلام پدر و مادر واقعی در این کشور بیفتند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار