احتمال تعویق مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر سال گذشته به دلیل فشردگی مسابقات داخلی و خارجی و نیز برنامه های آماده سازی تیم ملی برای بازی های المپیک 2012 لندن از تقویم فدراسیون تکواندو خارج شد و موکول به خرداد امسال شد.
پس از اعلام آمادگی چند شهر برای میزبانی سرانجام تبریز به عنوان میزبان این پیکارها انتخاب شد اما بازهم زمان برگزاری رقابت ها تغییر کردو به پنجم و ششم مهر انتقال یافت و حالا صحبت از تغییر مجدد زمانی و مکانی این رقابت ها برای چندمین بار محتمل به نظر می رسد.
در همین ارتباط سید حسین زینال حسینی مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:حدود یک ماه تا برگزاری مسابقات جام فجر زمان داریم اما هنوز قرارداد رسمی برای برگزاری و جلسات فنی وميزباني آن را با مسئولان استان آذربایجان شرقی نداشته ایم، به همین علت احتمال هرگونه تغییرات وجود دارد.
وی افزود: طی چند روز آینده در جلسه ای با سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص زمان و مکان برگزاری مسابقات جام فجر تصمیم گیری می شود.
وی خاطر نشان کرد: پیش از تبریز زنجان نیز برای میزبانی اعلام آمادگی کرده بود که مورد موافقت فداسیون تکواندو قرار نگرفت اما در صورت عدم هماهنگی به احتمال زیاد در خانه تکواندو تهران میزبان جام فجر خواهیم بود و شاید زمان آن هم تغییر کند که ارتباطی نیز به زلزله تبریز ندارد.
حسینی در مورد تاریخ برگزاری مسابقات لیگ برتر کشور افزود: هنوز تاریخ مسابقات لیگ برتر را قطعی نکرده ایم و در صورت برنامه ریزی طوری طراحی می کنیم که با برگزاری مسابقات جام فجر مسابقات لیگ برتر تعطیل شود تا این دو رقابت تداخلی با هم نداشته باشند./مح
برچسب ها: تکواندو ، جام فجر ، زینال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.