سرمربي تيم ملي تکواندو در واکنش به نتايج تيم ملي در بازي هاي المپيک لندن گفت: برخي دوستان هنگام انتقاد، وجدان خود را گم مي کنند.

فريبرز عسکري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به اندازه 10 ماه مسئوليتم در تيم ملي تکواندو حرف دارم اما از همه رسانه هاي براي حمايتشان از تيم ملي تکواندو تشکر مي کنم.

وي افزود: تمام تلاشم را کردم تا در المپيک لندن اتفاقي که براي حميد سوريان در پکن افتاد، تکرار نشود اما متاسفانه دوستان در اين مورد همکاري نکردند هميشه اعلام کردم هنگام تمرينات تيم ملي خبرنگاران مي توانند سوالات خود را در اختيار روابط عمومي قرار دهند و از اين طريق با هم در ارتباط باشيم.

وي تصريح کرد: متاسفانه برخي دوستان پس از نتايج تيم ملي در لندن هنگام مراجعه به رسانه ها براي بحث کارشناسي وجدان خود را جا مي گذارند، در حالي که يک بار هم قبل از المپيک تمرينات تيم ملي را از نزديک نديدند و اين نوع انتقاد منطقي نيست.

وي افزود: در آن 10 ماه گذشته بارها اعلام کردم که زمان انتقاد است اما هرگز اين اتفاق نيافتاد.
من به عملکردم نمره 20 مي دهم زيرا با نگاهي به گذشته نقطه تاريکي در آن نمي بينم  اما در بحث نتايج با شما موافق هستم هر چند که نتيجه تيم ملي در المپيک چندان بد نبوده است اما مي توانست بهتر باشد.

وي خاطر نشان کرد: زماني که تکواندو آسيا خواب بود، اروپايي ها کار کردند . آنها چهار سال با هوگوهاي الکترونيکي (دي وي) مبارزه کرده در حالي که آسيايي ها با هوگوهاي الکترونيکي لاجاست مسابقه مي دادند.

آنها دبير فدراسيون جهاني و رئيس کميته داوران اين فدراسيون را نيز از اروپا تغيير دادند. در ضمن طراح هوگوهاي الکترونيکي (دي وي ) همچنين اسپانيايي ها هستند که قهرمان المپيک نيز لقب گرفتند . در آن زمان کسي باخت ها را نديد و در حال حاضر از نتايج تيم ملي خرده گرفته مي شود./ق
برچسب ها: المپیک ، لندن ، عسکری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.