رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي خراسان جنوبي از انهدام يک باند سرقت و كشف 11 فقره سرقت منزل در بيرجند خبر داد .

 به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران،سرهنگ  بيجاري گفت : در پي وقوع چند فقره سرقت وسايل منزل شامل طلا ، وجه نقد ، سيستم رايانه با متعلقات ، دوربين عکاسي و فيلم برداري ، لب تاپ و سينما خانواده از منازل سطح شهر بيرجند به روش بالارفتن از ديوار يا درب منازل شمالي و شکستن درب هاي چوبي طي 3 هفته گذشته در اوايل شب رسيدگي و پيگيري موضوع در دستور کار شعبه سوم اين اداره قرار گرفت.
وي ادامه داد : پس از اقدامات لازم با توجه به مشاهده يک دستگاه خودروي سواري تندر 90 قرمز رنگ توسط همسايه يکي از مالباختگان در زمان سرقت ، شناسايي خودرو و راننده آن بطور نامحسوس انجام شد .
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي خراسان جنوبي افزود: پس از بکارگيري منابع و مخبران محلي مشخص شد خودروي تندر 90 قرمز رنگ متعلق به يکي از مغازه داران سطح شهر بيرجند که در زمان سرقت توسط يکي از دوستانش بنام (غ. ک . 23 ساله بيکار و سابقه دار ) امانت گرفته شده بود .
وي اظهار داشت : با توجه به سوابق قبلي متهم شناسايي و در يکي از پاتوق هايش در خيابان سپيده پس از عمليات تعقيب و مراقبت دستگير و پس از بازجويي فني و پليسي سه نفر همدست ديگر خود به هويت (ع .س . 19 ساله و بيکار ) ، ( ح. س. 23 ساله و بيکار ) (س . خ . 23 ساله ) معرفي و نامبردگان در نيروي هوايي و خيابان سپيده شناسايي و دستگير شدند .
 سرهنگ " بيجاري " در ادامه گفت : سارقان به 11 فقره سرقت منزل در خيابان هاي غفاري ، توحيد ، سجادشهر ، نيروي هوايي ، دولت و نرجس بيرجند اقرار و مقادير قابل توجهي از اموال مسروقه که در محلي مخروبه در منطقه دهلکوه پنهان کرده بودند نيز کشف و به مالباختگان تحويل داده شد .
 رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي خراسان جنوبي در پايان خاطر نشان کرد : پرونده به همراه متهمان و شکات به دادسرا ارسال و از آن طريق روانه زندان شدند ./ل
برچسب ها: انهدام ، باند ، سرقت ، کشف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار