اميدواريم تيم سازنده طنز "خنده بازار" با همه تلاششان براي ساخت اين مجموعه از پخش آن يك قسمت دلگير نباشند.

فضل الله شريعت پناهي،مدير گروه اجتماعي شبكه 3 سيما با اشاره به پخش مجموعه طنز "خنده بازار" در گفتگو با خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: 20 قسمت بعدي "خنده بازار" مونتاژ شده و به احتمال زياد از هفته آينده پخش آن شروع مي‌شود.
وي با اشاره به پخش شدن اين برنامه تصريح كرد:واضح است كه "خنده بازار" نبايد در شبهاي قدر و نيز در زمان وقوع زلزله كه هموطنان ما در غم‌اند،پخش شود.

* پخش خنده بازار عمدي نبود

شريعت پناهي ادامه داد:پخش يك قسمت از طنز "خنده بازار" در زماني كه زلزله آمده عمدي نبود و صدا و سيما قصدي در پخش آن در چنين شرايطي را نداشت.
مدير گروه اجتماعي شبكه 3 سيما افزود:نيمي از عوامل "خنده بازار" اهل آذربايجان هستند و به محض وقوع زلزله به ياري آنان شتافتند.
وي اظهارداشت:اهالي "خنده بازار" تقصيري در پخش اين مجموعه در آن روزها را نداشته‌اند.
وي ادامه داد:همه ما از اين اتفاق ناراحت هستيم و اميدواريم هر چه زودتر،مردم تبريز و نيز وضعيت آنها سروسامان بگيرد.
وي تصريح كرد:اميدواريم عوامل "خنده بازار" نيز از صدا و سيما ناراحت نباشند.
شريعت پناهي با اشاره به اين مطلب كه كسي در پخش آن يك قسمت مقصر نبوده، افزود: آن يك قسمت به اشتباه پخش شد و نبايد مسئولان صدا و سيما و نيز عوامل خنده‌بازار را مقصر دانست و اين فقط يك اتفاق بوده كه همه ما از بابت پخش آن يك قسمت ناراحت هستيم.

* نام "خنده بازار" حساسيت ايجاد كرد

مديرگروه اجتماعي شبكه 3 سيما با اشاره به نام "خنده بازار" اظهار داشت: "جشن رمضان" با توجه به همه شاديها و شوخي‌هايش پخش شد و مورد اعتراض شخصي يا ارگاني قرار نگرفت.
وي ادامه داد:ولي معتقدم نام اين مجموعه خود ايجاد حساسيت كرد و باعث دلخوري عده‌اي از صدا و سيما و عوامل آن مجموعه شد.

*خنده بازار هفته آينده پخش مي‌شود

وي افزود:اميدوارم وضعيت مردم آذربايجان و مسايل آنها به زودي حل شود و آنها بتوانند تا حدي آرمش و روحيه خود را بدست آورند.
شريعت پناهي ادامه داد:صدا و سيما و همه مردم و نيز عوامل "خنده بازار" در تلاشند كه روحيه اميد و خودباوري را در مردم آذربايجان تقويت كنند.
مدير گروه اجتماعي شبكه 3 سيما،ابراز داشت:به اميد خداوند،"خنده بازار" هفته آينده پخش مي‌شود تا به ماه محرم و صفر برخورد نكند.
وي خاطرنشان كرد:به اميد خدا مجموعه "خنده بازار" براي نوروز  و دهه فجر بايد ساخته شود و اميدوارم اهالي "خنده بازار" از هيچ كس كدورتي نداشته باشند./ه
برچسب ها: خنده ، بازار ، پخش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار