سرمربي تيم استقلال روي حضور مجتبي جباري در دربي حساب ويژه‌اي باز كرده بود اما به نتيجه مورد نظر خود دست پيدا نكرد زيرا اين بازيكن براي اين بازي و ديدارهاي آينده‌، جايي در تركيب استقلال ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران‌، امير قلعه نوعي، سرمربي تيم استقلال با شرايط خاصي روبرو شده است كه چند بازيكن تيمش را براي دربي در اختيار ندارد.

از طرفي مجتبي جباري بازيكني است كه وي اصرار فراواني به حضورش در تيم داشت اما وي مصدوم است و با اينكه تصور مي‌شد امير قلعه نوعي رابطه خوبي با اين بازيكن نداشته باشد اما با جباري تماس گرفت و جوياي احوالش شد اين بازيكن دوران نقاهت را پشت سر مي‌گذارد و قرار است كه بين تعطيلات نيم فصل به تركيب آبي‌ها باز گردد.

این گزارش حاکی است، صحبت از خروج نام جباري از ليست استقلال است اما اين اتفاق تا به حال رخ نداده است و امير قلعه نوعي راضي به اين اتفاق نيست.

سرمربی تیم استقلال با جباري تماسي گرفت و از اين بازيكن خواست تا با شرايط ايده ال خود را آماده حضور در تركيب تيم كند و با وضعيتي متفاوت آماده بازي شود.

شايان ذكر است، اين بازيكن كه اعلام مي شد قرار بود توسط مسئولان تيم استقلال با شرايط خاصي روبرو شده و از ليست آبي ها جدا شود، قرار شده در اين تيم بماند.

گفتنی است، امير قلعه نوعي به اين بازيكن اطمينان خاطر داده است كه در استقلال مي ماند و از فهرست استقلال خارج نمي شود اين در حاليست  كه قلعه نوعي خواستار اين شده كه جباري با شرايط ايده ال و آرامش براي حضور در تمرينات استقلال آماده شود./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار