بیست و دومین نشست علمی باشگاه نجوم روز چهارشنبه اول شهریور ماه سال جاری با حضور جمعی از منجمان نوجوان، جوان و آماتور کشور در سالن کهکشان مرکز علوم و ستاره شناسی تهران برگزار می شود.

الهام نیری، مسئول روابط عمومی مرکز علوم و ستاره شناسی تهران در گفتگو با خبرنگار گروه دانش های روز باشگاه خبرنگاران گفت: باشگاه نجوم اولین چهارشنبه هرماه  در مرکز علوم و ستاره شناسی تهران برگزار می شود که ساعت شروع برنامه از 18:30 تا 22 است.

وی در خصوص برنامه های قابل اجرا در این نشست اظهار داشت: در این نشست دو سخنرانی با موضوع پیرامون جهان های موازی و کاوشگر کنجکاوی توسط اعضای باشگاه نجوم و کارشناس علمی مرکز علوم ارائه می شود.

نیری ارائه رخدادهای آسمانی شهریور ماه ، نمایش فیلم نجومی، پرسش و پاسخ علمی ، برگزاری مسابقه و اهداء جوایز به نفرات برتر  را از جمله  برنامه های این نشست علمی دانست و عنوان کرد: در انتها و با تاریک شدن آسمان برنامه رصد ستاره دوتایی منقار دجاجه که  خوشه ستاره ای m13 و m31 است را با استفاده اتز تلسکوپ های مجهز خواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد: حضور تمامی علاقه‌مندان به نجوم و دنیای ستارگان بلامانع بوده و آنها می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت  http://www.sactehran.comمراجعه کرده و یا با شماره تلفن های 22293280،22805006،22292246 تماس بگیرند./ح

برچسب ها: باشگاه نجوم ، نشست ، رصد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار