"نادعليان" به كاهش فعاليتهاي گسترده هنري اش پس از گذراندن دوران نقاهت و نيز پايان يافتن ويدئو آرت قلبش اشاره كرد.

احمد نادعليان،هنرمند برجسته هنرهاي تجسمي كشورمان در گفتگو با خبرنگار بخش تجسمي باشگاه خبرنگاران درباره ادامه فعاليت هاي هنري اش در روزهايي كه دوران نقاهت را مي‌گذراند، گفت:ماه جاري را بايد استراحت كنم و ورزش هاي كه منجر به برگشت بهبودي كامل شود را انجام دهم.
وي گفت:پس از حمله قلبي كه پشت سر گذاشتم نمي‌توانم مانند گذشته فعاليت كنم.
وي در ادامه تصريح كرد:با توجه به نوع كاري كه دارم؛قطعا مشكلاتي را درپي دارم؛اما عمده ترين مشكلات را در جزيره هرمز داشتم كه منجر به حمله قلبي و بستري شدنم در بيمارستان شد.
وي درباره ادامه فعاليتهايش در زمينه هنر محيطي گفت:كارم به شكل كامل در اين زمينه تعطيل نمي شود اما قطعا به شكل گذشته هم نخواهد بود.

*پايان ويدئو آرت قلب
وي در ادامه تصريح كرد:پس از جراحي كه بر روي قلبم انجام شد تصميم گرفتم ويدئوآرتي از قلبم را بسازم.
وي تصريح كرد:با توجه به سيستم هاي جديد جراحي موجود تمامي مراحل  عمل را مي‌ديدم بنابراين درخواست كردم كه فيلم مراحل جراحي قلبم در اختيارم قرار گيرد تا بر روي آ‌ن براي ساخت يك ويدئوآرت كار كنم.
وي اظهار داشت:در حال حاضر ساخت ويدئوآرت قلبم را به پايان رساندم و آن را بر روي فضاي مجازي به نمايش مي‌گذارم.
وي درباره علت نمايش اين ويدئوآرت در فضاي مجازي گفت:نمايش اين ويدئوآرت در فضاي مجازي به اين علت است كه تمايلي براي نمايش آن در گالري ها ندارم؛در حقيقت به فضاي مجازي علاقه بيشتري دارم تا نمايش در گالري ها از اين رو ويدئو آرت قلبم را در فضاي مجازي خواهم گذاشت.

*چاپ مهره هاي كوچك در ژاپن

وي در ادامه تصريح كرد:در حال حاضر تعدادي از گزارش هاي عقب مانده از سفرهايي كه داشته ام را كامل خواهم كرد و البته به زودي سفري به ژاپن خواهم داشت.
وي گفت:مهره هاي كوچك كه حروف ژاپني آنها را در برمي‌گيرد و قابل ارائه بر روي گل است را كار كرده ام كه به زودي به پايان مي رسد و براي ارائه آن به ژاپن خواهم رفت.
وي اظهارداشت:پيش از ژاپن قرار بود به قبرس سفر كنم؛اما متاسفانه بستري شدنم در بيمارستان اين امكان را از دست دادم اما به زودي به ژاپن خواهم رفت./ه

برچسب ها: ژاپن ، دوران ، نقاهت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار