مشاور و مدیركل معاونت حقوقی و امور مجلس رییس جمهور گفت: آغاز موج بیداری اسلامی در كشورهای مسلمان منطقه و شمال آفریقا زمینه نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را بیش از پیش فراهم كرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، 'كریم منتظر القائم' در آیین سخنرانی روز جهانی قدس در یاسوج افزود: در مورد اهمیت چشمگیر سرزمین مقدس فلسطین همین بس كه جایگاه برخی از پیامبران الهی و اولین قبله مسلمانان است و معراج پیامبر گرامی اسلام (ص) نیز از مسجدالاقصی انجام شد.
وی بیان كرد: از ابتدای اشغال سرزمین فلسطین تاكنون 85 قطعنامه برضد اسرائیل و برای افشای جنایات این رژیم نامشروع صادر شده است كه آمریكا همگی آنها را وتو كرده است.
منتظر القائم اظهار داشت: دولت آمریكا و كشورهای اروپایی با تمام وجود و در زمینه های مختلف از اسرائیل حمایت می كنند و تجهیزات نظامی مورد نیاز برای نابودی ملت مظلوم و مسلمان فلسطین را در اختیار رژیم غاصب صهیونیستی قرار می دهند.
وی با بیان اینكه امروز چهره ی آمریكا و اسرائیل منفورتر ازگذشته است،ابراز داشت: چنانچه جمعیت یك میلیاردی مسلمانان دنیا با تفكر اسلامی و اندیشه قرآنی وارد میدان شوند رژیم غاصب صهیونیستی نابود و از صفحه روزگار محو خواهد شد.
وی افزود: در تمام كشورهایی كه موج بیداری اسلامی در آنها آغاز شد، اسلام گرایان پیروز و بر سر كار آمده اند و این امر نویددهنده تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی مسلمانان بر كفار است.
منتظر القائم با بیان دستاوردهای روز قدس برای جهان اسلام اشاره كرد وافزود:آمریكا از وحدت مسلمانان تمام كشورهای جهان كه در روز قدس به میدان می آیند و برضد اسرائیل و جنایت های این رژیم نامشروع شعار می دهند،نگران است.
وی بیان كرد: امروزه آحاد مختلف مردم اسرائیل در ترس و وحشت زندگی می كنند هر چند كه به لحاظ نظامی خود را قدرتمند می دانند كه البته اینگونه نیست.
پس از این سخنرانی قطعنامه شش ماده ای در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و ابراز انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی قرائت شد و شركت كنندگان یاسوجی درایم همایش بزرگ با سر دادن تكبیر مفاد آن را تایید كردند./س
برچسب ها: روز ، جهانی ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.