محله افسریه شمالی منطقه 15 به عنوان یک منطقه تجاری شناخته شده است که تاکنون از داشتن امکانات زمین چمن محروم بوده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، افسریه یکی از محلات مهم منطقه 15 می باشد که با وجود داشتن فضاهای تفریحی و امکاناتی نظیر ورزشگاه سی هزار نفری تختی، بوستان بسیج، پارک آبی آزادگان، و بوستان بزرگ آزادگان درسه راه افسریه، پارک جنگلی فجیر و سرخه حصار در منطقه شمالی افسریه و با وجود داشتن فضاها و بازار تجاری از داشتن زمین چمن محروم می باشد.
گفتنی است، تراکم بالای جمعیت در این محله را نیز نباید نادیده گرفت که ضرورت وجود زمین چمن جهت تفریح نوجوانان و جوانان را بیشتر می کند.
این درحالی است که منطقه با 84 هزار مترمربع زمین چمن دارای بالاترین سرانه زمین چمن درسطح مناطق 22گانه است که از مجموع 20 محله منطقه، 19 محله دارای زمین چمین مصنوعی هستند و برخی محلات دارای سه تا چهار زمین چمن و محله ابوذر دارای هفت زمین چمن است و تنها محله افسریه شمالی به جهت بافت های تجاری فاقد زمین چمن است که شهرداری با اندیشیدن تدابیر باید نسبت به رفع این مشکل چاره اندیشی کند.
بنابراین گزارش، شهرداری این منطقه در راستای ارتقا سرانه زمین های چمن اقدامات انجام داده که احداث زمین چمن شهید نباتی یکی از این اقدامات می باشد.
این گزارش حاکی است، زمین چمن مذکور دارای آخرین استانداردهای بین المللی و به ابعاد 104 در 65احداث شده است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار