مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهربابک گفت: با توجه به تحولات منطقه‌ای مسلمانان جهان ثابت کردند که قدرت نابودی رژیم صهیونیستی را دارند.

حجت‌الاسلام حسین دهقان‌زاده درگفتگوباخبرنگارباشگاه خبرنگارانِ کرمان با بیان اینکه ملت مسلمان جهان قدرت نابودی رژیم صهیونیستی را دارند، گفت: با توجه به اینکه در منطقه با بیداری اسلامی مواجه هستیم ملت‌ها ثابت کرده‌اند که می‌توانند دیکتاتورهایی مثل نامبارک‌ها و ناصالح‌ها را برکنار کنند و این چیزی جز لطف خدا به ملت‌های مسلمان نیست.

وی شرایط موجود در جهان اسلام را نشانه پایان یافتن عمر حاکمان ظالم مستبد و زورگو دانست و عنوان کرد: شعار امسال وحدت امت اسلامی است.

دهقان‌زاده افزود: با توجه به انقلاب‌های کشورهای اسلامی اما مردم این کشورها هنوز به خواسته‌ها و اهداف دینی و قانونی خود نرسیده‌اند.

وی یکی از اهداف این انقلاب‌ها را قطع ارتباط سران کشورهایشان با سران رژیم صهیونیستی دانست و یاداورشد: راهپیمایی روز قدس اهمیت ویژه‌ای برای فلسطین، سوریه و سایر کشورهای اسلامی دارد.

وی تصریح کرد: مردم استان کرمان و شهرستان شهربابک امروزباحضورخوددر راهپیمایی روز قدس مشت محکمی به دهان اسرائیل کوبیدند./س

برچسب ها: نابودی ، رژیم ، صهیونیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.