دانشگاه رازي در آستانه روز جهاني قدس طي پيامي آحاد مردم استان را دعوت به حضور يكپارچه در راهپيمايي يوم الله روز قدس کرد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

متن اين بيانيه بدين شرح است: بار ديگر روز جهاني قدس فرارسيد، روز قدس روز حمايت از ملت مظلوم فلسطين است و تا ابد مسئله فلسطين در ياد و خاطره مسلمانان عالم زنده خواهد ماند و فراموش نمي كنند كه بيت المقدس پاره تن اسلام است. روز قدس نماد آزادي خواهي، ظلم ستيزي، وحدت و همدلي امت اسلامي است تا با خروش يكپارچه عليه ظلم و بيداد، پرچم عدالت طلبي را در جهان برافراشته و ظرفيت و توان خويش را به رخ زياده خواهان عالم بكشند. در اين روز همه مسلمانان و آزادگان جهان به فرياد هميشه خروشان امام خميني (ره) لبيك مي گويند.

امسال مسلمانان جهان شاهد تحولات مهمي در منطقه خاورميانه و دنياي اسلام بوده و خواهند بود، موج بيداري اسلامي تحولي شگرف را در جهان اسلام رقم زده است تحولي که به تعبير حضرت امام خامنه اي که فرمودند:« شکى نيست که بر اساس حقايقى که خداى متعال تقدير کرده است، خاورميانه‌ى جديد شکل خواهد گرفت و اين خاورميانه، خاورميانه‌ى اسلام خواهد بود كه در حال تخقق يافتن است. » از سويي مردم مظلوم بحرين و عربستان و يمن با دست هاي خالي و با برگزاري تظاهرات و راهپيمائي هاي آرام در مقابل حاکميت مستبد آل خليفه و آل سعود به قيام برخاسته اند و از سوي ديگر دنياي استكبار به سركردگي آمريكا با همكاري رژيم غاصب صهيونيستي و حكومتهاي ديكتاتور عربي با حمايت از عوامل خودفروخته و متحجر در صدد تغيير حاکميت، و يا ايجاد آشوب و بلوا در كشور سوريه، محور مقاومت عليه جبهه صهيونيسم مي باشند و براي رسيدن به مقاصد شوم و پليدشان و برهم زدن جبهه مقاومت و تضعيف حكومت كشور سوريه تمامي امكانات و ظرفيتهاي خود را بكار گرفته اند.

در آستانه‌ آخرين جمعه ماه مبارك رمضان مردم ايران اسلامي خصوصا دانشگاهيان شريف استان همگام با آحاد مردم شريف و روزه دار يك بار ديگر فرياد عدالت خواهي خود را براي احقاق حقوق مظلومان فلسطين و حمايت قاطع از جبهه مقاومت و ديگر مردم تحت ستم منطقه سر خواهند داد و اثبات خواهند كرد كه همچنان پايبند به ارزش‌هاي انقلاب اسلامي خود و يار و ياور مظلوميني هستند كه راه قيام را برگزيده و بر ستمگران مي‌شورند./س



برچسب ها: دانشگاه ، قدس ، فریاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.