مدیر عامل موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی از عرضه 10عنوان محصول قرآنی مکتوب و چندرسانه ای منتشر شده توسط این موسسه در هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهدخبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی، جواد محمدزاده مقدم با ذکر عناوین و موضوعات این محصولات اظهار داشت: از این تعداد7 عنوان کتاب و 3 مورد نرم افزار بوده است.

وی افزود: کتاب "به رنگ آسمان" با موضوعاتی از قبیل اهمیت تشکیل خانواده، کارکردهای آن و روابط میان افراد خانواده از دیدگاه قرآن،کتاب "اخلاق در زندگی" با مباحث بایسته های اخلاقی خانواده از دیدگاه قرآن و مجموعه "به رنگ آسمان" شامل کتاب و 3 حلقه دی وی دی می باشد که به تبیین ویژگی های یک خانواده قرآنی می پردازد.

وی ادامه داد: همچنین کتاب"بهداشت روانی در آیات قرآنی"  تلاشی است برای بازشناسی و بهره گیری از آموزه های دینی در راستای ارتقاء بهداشت روانی فرد و اجتماع  و  کتاب "ستاره های باغ خدا"  نیز با موضوع دختران و تفاوت نگاه به آنان در قبل و بعد از اسلام، کتاب"چگونه موفق و هدفمند زندگی کنیم"  و کتاب"شبنمی بر لطافت گل" از آثار قرآنی منتشر شده توسط موسسه می باشد که در هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت در معرض دید مخاطبان و بازدید کنندگان قرار گرفته است و علاقمندان می توانند با تخفیف ویژه نمایشگاهی این محصولات را خریداری نمایند.

محمدزاده مقدم با اشاره به محصولات چندرسانه ای موسسه عرضه شده در هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد ادامه داد: نرم افزار "اصول موفقیت در آموزه های دینی" با موضوع بررسی مفهوم شادکامی در زندگی و مصادیق و مولفه های آن در متون اسلامی  و نرم افزار "شادکامی در آموزه های دینی"، با محتوای آشنایی مخاطب با قوانین آفرینش، اهمیت این شناخت و تاثیر آن در زندگی انسان و نرم افزار"به آسمان نگاه کن" عناوین دیگری هستند که مبتنی بر آیات و روایات قرآنی می باشند.

وی یادآور شد: محصولات فوق ، طی سال های 86 تا 91 توسط واحد تولید موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی منتشر شده اند.  

 شایان ذکر است هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد با حضور فعالان قرآنی و فرهنگی از 11 استان كشور و هشت كشور اسلامی ، 22 تا 27 مردادماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر است و موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی با دو غرفه در سالن عطار و بهار میزبان بازدیدکنندگان است./س


 

برچسب ها: محول ، قرآنی ، آستان قدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.