تجارب موجود در فرآیند توسعه اقتصادی نشان می دهد که توان مدیریتی یکی از اهرم های قوی و از محرک های اصلی توسعه است.

فطرسی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: تجارب موجود در فرآیند توسعه اقتصادی در کشورهای توسعه یافته و نو پای صنعتی نشان می دهد که توان مدیریت یکی از اهرم های قوی و از محرک های اصلی توسعه است و نیاز به تجهیز کادر مدیریت به خصوص در سطح اجرایی در کشور ما نیز به خوبی احساس شده است.

وی افزود: در کشو نیز اکنون نیاز به مدیرانی که بتوانند با بهره گیری از آخرین دستاوردهای دانش مدیریت تجارب کشورهای صنعتی و همچنین با در نظر گرفتن شرایط بومی، وظایف خود را در راهبردی و مدیریت به ویژه در ؟ سازماندهی، برنامه ریزی، هماهنگی و کنترل، مدیریت منابع انسانی و در نهایت نو آوری و تحول به نحوي موثر انجام داده و راه را برای توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی هموار کنند.

پیش مرکز آموزش فنی و حرفه ای آزادگان یزد خاطر نشان کرد: در راستای تربیت مدیران مذکور ددوره آموزشی MBA در بخش های دولتی و خصوصی و تعاونی طراحی شده است.

در ادامه مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان نیز از انعقاد قرارداد آموزشی بین این اداره کل و اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان خبرداد و اظهار داشت: در راستای طرح جامع بهسازی، مسکن روستایی و برگزاری آموزش مهای دوره ای جهت ارتقای دانش و باز آموزی ناظران بر طرح های ویژه مسکن و دستایی و ترویج فنون ساختمان سازی و اصول استفاده بهینه از مصالح لادین قرار داد منعقد شده است.

وی در ادامه به موضوع قرار داد اشاره و تصریح کرد: موضوع قرارداد عبارت است از برگزاری آموزش های دوره ای جهت ارتقای دانش و باز آموزی اعضای نظام فنی روستایی وترویج فنوله مختلف ساختمان سازی نظیر بتوان ساز و بتوان ریز، سازنده سقف شیروانی طی دوره های درجه یک برای ناظران پروژه ای طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی گفتنی است: مدت قرارداد دوره آموزشی تا شهریور ماه سال 91 مطابق برنامه درسی که به تصویب طرفین خواهد رسید برگزار می شود./ف

برچسب ها: مدیریت ، اهرم ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار