نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: جمهوري اسلامي در صورت ايجاد هر گونه صدمه به زائران ایرانی، منافع كشورهاي دخيل در اين امر را به خطر مي‌اندازد.

مسعود مير كاظمي نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به ربوده شدن 48 زائر ایرانی در سوریه، گفت: بايد به تروريست‌هايي كه 48 زائر ايراني را ربودند هشدار داد كه جمهوري اسلامي قادر است منافع كشورهايی را که در این امر به ربایندگان کمک کرده‌اند را به خطر انداخته و با آن مقابله به مثل كند.

وي در ادامه تصريح كرد: وزارت امور خارجه با جدیت وضعيت اين 48 زائر ايراني را پيكيري مي‌كند و اين به نفع كشورهاي دخيل است تا موضوع زائران را به سرعت حل و فصل كند.

*
اجلاس تهران نشانگر تاثيرگذاري ايران در معادلات جهاني


ميرکاظمي همچنين با اشاره به برگزاري شانزدهمين دوره اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران گفت: در زماني كه غرب در تلاش است تا جمهوري اسلامي را به انزوا بكشاند و مرتب اعلام مي‌كند كه ايران اكنون كشوري منزوي است، چنين نشستي مي‌تواند نمایشگر حضور فعال ایران در عرصه جهانی باشد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی به موضوعاتی که در اجلاس مطرح می‌شود، اشاره کرد و گفت:  بيداري اسلامي و وضعيت كنوني سوريه از موارد مورد علاقه جمهوري اسلامي براي بحث و بررسي در اين اجلاس است.
برچسب ها: اجلاس ، نماینده ، سوریه ، زائر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار