برنامه تلويزيوني "از آسمان" به تهيه‌كنندگي امير خورشيدي فرد،جمعه ساعت 14 در شبكه 2 سيما ميزبان دختري 9 ساله مي‌شود.

امير خورشيدي فرد كارگردان و تهيه‌كننده برنامه "از آسمان" شبكه 2 سيما"  در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود:در "از آسمان" جمعه 27مرداد، به راهپيمايي روز قدس در سال 61 و در شهر همدان مي‌پردازيم.
وي اظهارداشت:در ابتداي برنامه اين هفته، كمي به شهر همدان مي‌پردازيم و در رابطه با اين شهر ابتدا به ابوعلي سينا مي‌پردازيم.
وي تصريح كرد:در راهپيمايي سال 61 در همدان،از گروهي كه حركت مي‌كردند؛ 80 درصدشان را بانوان تشكيل مي‌دادند كه در بخشي از اين راهپيمايي،افراد وارد يك استوديوم ورزشي مي‌شوند و عراقي‌ها،آنجا را بمباران مي‌كنند.
وي اظهار داشت:دختري 9 ساله به نام" فاطمه شكري" در جريان بمباران عراقي‌ها به شهادت مي‌رسد كه در روند پيشبرد برنامه،وارد زندگي اين فرد مي‌شويم.
وي با اشاره به ساير بخش‌هاي برنامه اين هفته خاطرنشان كرد:با توجه به اينكه "از‌ آسمان" اين هفته در روزهاي شهادت حضرت علي (ع) درهمدان توليد شده است در فواصل برنامه به شهادت مولاي متقيان،حضرت علي (ع) نيز مي‌پردازيم.
وي با اشاره به عوامل اين برنامه خاطرنشان كرد:حميد بناء عنوان نويسنده،بابك مهدي زاده تدوينگر ،نادر گرهسوري گوينده و سعيد سليماني نيز به عنوان تدوينگر از جمله عوامل اين برنامه به شمار مي‌روند.
گفتني است؛"از آسمان" جمعه ساعت 14 از شبكه 2 سيما، روي آنتن مي‌رود./ه
برچسب ها: آسمان ، میزبان ، دختری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار