يک کارشناس سياست خارجي گفت: جمهوري اسلامي ايران در برابر اقدامات ضد ایرانی کشورآذربایجان سکوت نکرده و بارها تذکراتي را به سفير این کشور ابلاغ کرده بنابراین این کشور نبایدخود را به رژیم غاصب صهیونیستی بفروشد چرا که موقعیت خود را در منطقه متزلزل خواهد کرد.

سيد جلال ساداتيان درگفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدامات ضد ايراني کشور آذربايجان گفت: در مقاطع مختلفی شاهد رفتارها و اقدامات ضد ايراني توسط دولت آذربايجان بودیم که اين رفتارها متأثر از لابي گری های  دشمنان جمهوري اسلامي ايران از جمله رژيم غاصب صهيونيستي و آمريکا بوده است.

وي افزود: مجموعه اقدامات صورت گرفته از سوی کشور آذربايجان با لابي گری های رژیم صهيونيستی صورت گرفته و با توجه به عملکرد خصمانه این رژیم غاصب در گذشته  دور از ذهن نیست که  برای تحت الشعاع قرار دادن موقعیت چشمگیر جمهوری اسلامی ایران از هیچ اقدامی فرو گذار نباشد.

ساداتيان ادامه داد: جمهوري اسلامي ايران در برابر این اقدامات سکوت نکرده و بارها تذکراتي را به سفير آذربايجان ابلاغ کرده بنابراین این کشور نبایدخود را به رژیم غاصب صهیونیستی بفروشد چرا که موقعیت خود را در منطقه متزلزل خواهد کرد.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان خاطرنشان کرد: با توجه به نقش حمايتي جمهوري اسلامي ايران در تحولات اخير سوريه، رژيم غاصب صهيونيستي و غرب سعی دارند از طریق کشورهای همسایه جمهوري اسلامي ايران اهداف ضد ایرانی خود را عملی کنند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار