تیم بسکتبال جوانان ایران از روز جمعه در گروه D مسابقات قهرمانی آسیا با حریفان رقابت می کند. این گروه در مجموع سابقه کسب 15 مدال ادوار مختلف این بازیها را دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: تیم ملی بسکتبال جوانان از روز جمعه کار خود را برای دفاع از دو عنوان قهرمانی ایران در سالهای 2004 و 2008 آسیا در اولان باتار مغولستان آغاز می کند.

جوانان ایران در گروه D با تیم های قزاقستان، عربستان و فیلیپین هم گروه هستند. گروهی که در مجموع تابه حال 15 مدال مسابقات قهرمانی زیر 18 سال آسیا را به دست آورده و ایران هم با توجه به قهرمانی 2 دوره گذشته در صدر این گروه قرار دارد.

قزاقستان که بیشتر با سبک اروپایی بازی می کند در سال 2008 مدال نقره بازیهای آسیایی تهران را به دست آورده و فیلیپین نیز با پیشینه شش مدال طلای آسیایی یک نقره و 3 برنز در سالهای اخیر سرمایه گذاری و فعالیت زیادی برای پایان 2 دهه بدون مدال خود انجام داده است. تیم عربستان صعودی ناشناخته ترین تیم گروه نیز با توجه به فیزیک خوب بازیکنان آن تیم چندان آسانی به نظر نمی رسد اما ایران همچنان شاخص ترین تیم این گروه به حساب می آید.
تیم ملی جوانان کشورمان در روز ابتدایی بازیها یعنی جمعه 27 مرداد مقابل قزاقستان به میدان می رود. دومین حریف ایران در روز 28 مرداد، عربستان خواهد بود و آخرین بازی جوانان روز یکشنبه 29 مرداد مقابل فیلیپین برگزار می شود. این مسابقات روز 5 شهریور به پایان می رسد. /آق
برچسب ها: آسیا ، جوانان ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار