عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت:امروز در جهان اسلام ، عصر ذلت ،سازش و انفعال امت اسلامي پايان يافته است و ما آرمان آزادي قدس،پيروزي امت اسلامي و تاثيرگذاري بر هندسه جهاني را در دسترس مي بينيم.

آيت الله عباس کعبي عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به روز قدس و اهميت آن اظهار داشت : راهپيمايي روز قدس در شرايطي برگزار مي شود که سازمان کنفرانس اسلامي که براي آزادي و حمايت از قدس تاسيس شده ،قطع نامه اي براي تعليق عضويت سوريه و براي تضعيف محور مقاومت صادر کرده است.
 
وي در ادامه افزود: از سوي ديگر امروز همين کشورها و حکام آنها دست به دست هم داده اند تا موقعيت خود را با شکست محور مقاومت و پروژه عادي سازي روابطشان با اسرائيل بازسازي کنند. راهپيمايي روز قدس اعلام تنفر و انزجار از رژيم صهيونيستي و پروژه عادي سازي روابط با آن و روز اعلام موضع قاطع بر عليه حکام مرتجع منطقه است.

اين عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم تصريح کرد :راهپيمايي روز قدس يک امر جهاني است و جهت گيري و موضع گيري آرماني و ارزشي در روز قدس بيانگر اين است که با محوريت قدس مي توانيم نهضت عدالت خواهي و ظلم ستيزي را به عنوان يکي از شاخصه‌هاي بيداري اسلامي ، تجلي يافته ببينيم.

وي ياد آور شد :امروز متاسفانه وهابيت  به ابزار دست صهيونيسم تبديل شده و در مقابل محور مقاومت با بسيج همه امکانات و ظرفيت خود به ميدان آمده است . راهپيمايي روز قدس مي تواند توطئه استکبار و صهيونيسم و همراهي وهابيت با آنها را افشا کند و به امت اسلامي جهت دهد.

آيت الله کعبي در پايان خاطرنشان کرد : امروز در جهان اسلام عصر ذلت ، سازش و انفعال امت اسلامي پايان يافته است و ما آرمان آزادي قدس ، پيروزي امت اسلامي و تاثيرگذاري بر هندسه جهاني را در دسترس مي بينيم. 

انتهاي پيام/ب2
برچسب ها: کعبی ، قدس ، صهیونیسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار