رئيس جمهور در راهپيمايي روز جهاني قدس با اشاره به اينکه اکثر دولت ها در غرب تابع صهيونيست‌ها هستند، گفت: بايد مراقب طراحي دشمن براي نجات رژيم‌صهيونيستي باشيم چراکه آنان دست به طراحي بسيار پيچيده و فريبنده زدند.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه‌خبرنگاران، محمود احمدي‌نژاد که به عنوان سخنران پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه امروز تهران در روز جهاني قدس سخن مي‌گفت، ماه رمضان را فرصت بهره‌مندي کامل از بارش رحمت‌الهي خواند و افزود: ماه رمضان ماه خدا ، ماه انسان، ماه بشريت و ماه انسان کامل است و همه ابعاد وجودي انسان را در بر مي گيرد.

وي با اشاره به اينکه ماه رمضان ماه تنظيم و توجه مجدد و درست رابطه انسان با خداست، گفت: همه ارزش‌ها، زيبايي‌ها و کمالات انسان در تنظيم درست اين رابطه است.

احمدي نژاد افزود: اخلاص، صدق و عبوديت کامل منشاء همه کمالات و دريافت رحمت‌ها و زيبايي‌هاست و بدون اين‌ها آب در هاون کوبيدن است.

رئيس‌جمهور در ادامه گفت: ماه‌رمضان ماه تنظيم و توجه به رابطه انسان با خود انسان است و خروج اين رابطه و فراموشي خود، منشاء همه بدبختي‌هاي انسان به حساب مي آيد.

احمدي نژاد اين ماه را ماه بازگشت به حقيقت انساني، شناخت ابعاد وجودي و استعدادهاي الهي انسان خواند و افزود: ‌انسان در اين ماه بايد راهي را که آمده است و راهي را که بايد ادامه دهد به درستي ارزيابي کند و بشناسد و تا انسان حقيقت خود را نشناسد به جايي نمي رسد.

وي گفت: ماه رمضان ماه بازگشت به فطرت الهي و ماه زدودن غبارها و ماه تقويت ارزش ها و اخلاق فاضله است و کسي که خود را درست بشناسد، خدا را خواهد شناخت. 

* امام معيار درستي راه و نشانه درستي شناخت است و شناخت امام دروازه شناخت خداوند محسوب مي شود

احمدي نژاد در ادامه سخنانش در مراسم روز جهاني قدس، ماه رمضان را ماه تنظيم مجدد روابط اجتماعي و بازشماري مسئوليت‌هاي مهم انسان در جامعه بشري خواند و افزود: بدون حضور فعال و آگاهانه و متعهدانه در روابط و امور‌اجتماعي و بدون پافشاري بر اصول و ارزش هاي الهي و بدون تلاش پيوسته براي استمرار آنها ، مسير کمال انساني محقق نمي‌شود و انسان بدون آرمان‌الهي و بدون مسئوليت برپايي عدالت، بي‌مفهوم است.

رئيس جمهور ادامه داد: ماه رمضان ماه تاکيد و يادآوري مسئوليت هاي اجتماعي انسان‌هاست و اتفاقا در عرصه اين ابعاد، انسان نيازمند انسان کامل يعني امام پاک ، معصوم و برگزيده خداي متعال است.
وي گفت: شناخت ذات خداوند محال است چرا که او محيط و ما محاطيم و او خالق و ما مخلوقيم و خدا را از آيات و تجلياتش مي شناسيم و مگر بزرگترين آيه و تجلي، غير از امام است؟ همه اسماء الهي در امام تجلي يافته است و امام جلوه کامل و آيينه تمام نماي خداوند است و  تنظيم رابطه با خدا بايد از نقطه امام بگذرد .

رئيس دولت دهم همچنين تصريح کرد: انسان براي شناخت خود بايد با قله مقايسه شود نه با پايين‌ترها چرا که همه جز امام ناقصند و مقايسه با ناقص‌ها انسان را به جايي نمي‌رساند و انسان بايد خود را با کامل و قله کمال مقايسه کند تا راه به درستي روشن شود والا انحراف، سقوط و انحطاط پيش مي آيد.

احمدي نژاد افزود: چقدر آدم هايي را مي شناسيم که عمري رياضت کشيدند و به قدرتهايي نيز دست يافتند اما چون به امام نزديک نشدند در مسير کمال حقيقي به جايي نرسيدند.

وي نزديک شدن به امام در بعد اجتماعي را هم نيازمند شناخت و درک امام خواند و گفت: جامعه اي سعادت‌مند است که فقط و فقط حکومت جهاني سرشار از عدالت توسط امام عادل مطلق حضرت ولي‌عصر(عج) را مد نظر خود قرار دهد.
  
رئيس جمهور در ادامه سخنانش گفت: براي آن که بدانيم رو به جلو هستيم يا نه، به سمت امام هستيم يا نه بايد خود را با امام و حاکميتش مقايسه کنيم، انسان در همه جنبه هاي وجودش نيازمند به شناخت امام و حرکت به سمت شخصيت امام است زيرا بدون امام ، زندگي جهل و مردن بدون آن در جهالت است و به همين علت همه انبياي الهي به امام و حکومت امام وعده داده اند و توجه انسان ها را به سمت امام معطوف کرده اند.

رئيس جمهور گفت : اصولا انقلاب عظيم اسلامي و جمهوري اسلامي با همه عظمتش برپا شده است تا جامعه بشري را به امام و حکومت امام دعوت کند، پس ماه مبارک رمضان نه تنها ماه امام، متعلق به امام ، بلکه تجلي امام است.

وي همچنين تصريح کرد : ماه مبارک رمضان ، ماه توجه به امام ، تجديدعهد با امام ، نزديک تر شدن به امام و سنخيت با امام است و اگر بخواهيم بدانيم در اين ماه چقدر کمال و اعتلا يافته ايم بايد بدانيم در دل و انديشه چقدر به امام نزديک شده ايم؛ امام، رحمت واسعه و تجلي همه رحمت الهي است.

رئيس جمهور خاطرنشان کرد: ابتکار عمل حضرت امام عظيم‌الشان در نامگذاري روز قدس ، هديه الهي و لطف ويژه از ناحيه امام عصر
(عج) است ، روز قدس يک نشانه و در برگيرنده همه ابعاد وجودي انسان از خدا و خود و ايفاي مسئوليت هاي اجتماعي است.
آقاي احمدي نژاد افزود: بر همگان روشن است که رژيم صهيونيستي نقطه مقابل کمال انسان‌ها و جامعه بشري و عامل اصلي انحطاط انسان‌هاست؛ يک گروه اقليت فاسد، ضد بشر و ارزش‌هاي الهي، سازمان يافته و منسجم در نقطه مقابل همه ارزش‌هاي الهي ايستاده اند و  آنان انسان هاي ساقط شده اي هستند که فقط و فقط در پي قدرت و ثروت و تسلط بر ديگران هستند.
   
رييس جمهور در ادامه سخنان خود در مراسم روز جهاني قدس با اشاره به سابقه دو هزار ساله صهيونيست‌ها در ايجاد آشوب در جهان گفت : در دوران معاصر حداقل 400 سال است که عده اي قليل صهيونيست جامعه بشري را دچار تلاطم و سنگين ترين خسارتها و بعضا جبران ناپذير کرده اند.

احمدي نژاد با بيان اينکه برده داري و استثمار عمدتا بدست صهيونيست‌ها برنامه‌ريزي شده است، افزود:جنگ‌هاي اول و دوم با اسناد قطعي براي تسلط ديگران و اقتدار و ميدان‌داري دولت آمريکا توسط صهيونيست‌هاي پشت پرده طراحي و برنامه‌ريزي شد.

وي اضافه کرد: صهيونيست‌ها از زمانيکه بر دولت آمريکا مسلط شده‌اند همه امور عالم را در اختيار خودشان گرفته اند و عده اي معدود و پشت پرده دولت‌هاي متقاضي آمريکا هستند و به همين علت تمام مراکز اصلي قدرت دنيا ، دولت‌هاي مقتدر و مراکز اصلي بانک‌ها و ثروت دنيا را بدست گرفته اند .

احمدي نژاد با بيان اينکه رسانه هاي اصلي دنيا دست آنهاست و از همه اينها براي نابودي فرهنگ ها ، ارزش ها ، ملتها و موجوديت کشورها استفاده مي کنند افزود:هرجا تخريب گسترده اخلاقي است پشت آن صهيونيست‌ها و کمپاني‌هاي صهيونيستي هستند و هر جا جنگ و تفرقه و کشتار است پشت آن صهيونيست‌ها هستند.

وي تاسيس رژيم صهيونيستي را يک بهانه و فرصت براي اين اقدامات دانست و گفت :آنها دولت‌هايي را سرکار مي‌آورند و پشتيباني مي‌کنند که براي  خدمت به آنها وحدت و همگرايي درست کنند.

رييس جمهور با اشاره به اينکه دولت صهيونيستي تلاش دارد ارزشها و خواست خود را  به جاي دين ، پيامبر و کتاب خدا و به جاي همه ارزش‌هاي متعالي بين دولت‌ها مستقر کند تا  همه آن‌ها را به جاي تعهد به آن ارزش‌ها، متعهد به اين رژيم و موجوديت آن کند، تصريح کرد: رژيم صهيونيستي ابزار صهيونيست‌ها براي تسلط بر خاورميانه و به واسطه آن تسلط بر جهان است و وجود رژيم صهيونيستي توهين به همه بشريت است و تخريب شخصيت همه ملت‌ها و دولت‌هاست چراکه صهيونيست‌ها در تعليمات نژاد‌پرستانه‌شان فقط خودشان را انسان مي‌شمارند و بقيه ملت‌ها را صرف نظر از دين و فرهنگ و گرايش‌ها در اعداد حيوانات به حساب مي‌آورند.

رئيس جمهور در ادامه سخنانش در جمع راهپيمايان روز جهاني قدس گفت: دولت‌هاي غربي توهين به خود را تحمل مي‌کنند ولي حتي يک انتقاد از رژيم‌صهيونيستي را تحمل نمي‌کنند و اين درحاليست که  اين دولت‌ها همه جنايات و آدم‌کشي‌هاي رژيم صهيونيستي را تحمل مي‌کنند چون متکي به صهيونيست‌ها هستند، پول تبليغاتشان را آنان مي‌دهند و يک حزب هفت تا هشت هزار نفري شيطاني همه را اداره مي کند.

وي در ادامه تصريح کرد: امروز مقابله با موجوديت رژيم جعلي صهيونيستي،  صيانت از حقوق همه انسان‌ها و دفاع از کرامت انساني و باز کردن راه نجات همه بشر از استعمار ، استکبار ، فقر و بدبختي هاست و  همه مي‌دانند و دنيا بداند که حفظ کيان رژيم صهيونيستي ،  تعهد مشترک اکثر دولت هاي استعماري غربي است و آنها از هر چيزي بگذرند از اين نمي گذرند.

 احمدي نژاد گفت: روز قدس روز اتحاد همه انسان‌ها و جامعه بشري براي پاک کردن ننگ صهيونيست‌ها از دامان جامعه بشري است، چند صدسال است ملت‌ها با صهيونيسم درگيرند و حدود صد‌سال است ملت‌ها به طور مستقيم و کامل اسير سياست‌ها و مديريت صهيونيسم جهاني هستند و ما مي‌بينيم در کشور بزرگي مثل امريکا نامزدهاي رياست جمهوري تا در برابر صهيونيست ها زانو نزنند و تعهد ندهند شانس پيروزي ندارند .

رئيس جمهور در ادامه سخنانش در جمع راهپيمايان روز جهاني قدس با اشاره به اينکه  تسلط بر فلسطين آرزوي تاريخي صهيونيست‌ها بوده و ده‌ها و صدها جنگ براي اين هدف برپا شده است، خاطرنشان کرد: حدود 70 سال براي تحميل اين رژيم طراحي و عمل و جنايت شد و همه مرزهاي انسان در 70 سال اخير زيرپا گذاشته شده است تا اين رژيم به منطقه تحميل شود .

وي گفت: همه توان دولت هاي استکباري و استعماري به کار گرفته شد و تا حدود زيادي موفق شدند اما در لحظه اي که تصور مي‌کردند رژيم صهيونيستي تثبيت شده و جا افتاده است و ملت‌هاي منطقه آن را پذيرفته اند ، با انقلاب اسلامي با رهبري مردي الهي و به تبع آن با بيداري ملت‌ها و امواج عظيم ملت‌ها و حرکت آن‌ها مقابل صهيونيست‌ها مواجه شدند.

رئيس جمهور افزود: در دو سه دهه اخير اساس رژيم صهيونيستي در خطر قرار گرفت و فلسفه تأسيس آن زير سؤال رفت و امروز به دنبال نجات آن هستند در حالي که تا قبل از انقلاب ما ، در پي تأسيس و توسعه آن بودند .

 احمدي نژاد با بيان اينکه سازمان کنفرانس اسلامي بعد از آتش زدن مسجدالاقصي شکل گرفت و هدف آن دفاع از فلسطين و مقابله با رژيم صهيونيستي بود، گفت:‌ براي جلسه فوق العاده دعوت کردند گفتند وحدت و امت اسلام در خطر است بياييد چاره جويي کنيم و ‌من رفتم و از طرف ملت ايران بار ديگر اساس تأسيس اين سازمان را يادآوري،ضرورت‌هاي دوران را تشريح و تحليل ملت‌ايران را از تحولات‌جاري به صورت رسمي و کامل در تريبيون بين المللي بيان کنم .

وي افزود: شرايط امروز بسيار خطير و لحظه اي غفلت ممکن است دشمنان را مسلط کند و اکنون با دو موضوع ضرورت تأمين حقوق اساسي ملت‌ها و توجه به برنامه ريزي هاي دشمنان قسم خورده مواجهيم .

رئيس جمهور گفت: عدالت ، آزادي، کرامت و حق انتخاب از حقوق اساسي ملت‌هاست که در جهان در حال لگد‌مال شدن است و با بيداري ملت‌ها مطالبه حقوق اساسي مردم دنبال مي‌شود و اراده ملت‌ها به سرعت پشت سر درخواست آزادي و کرامت انساني مستقر مي شود اين درحاليست که اکثر قريب به اتفاق ديکتاتورها که حقوق ملت ها را سرکوب مي کنند وابسته به استکبار و صهيونيست ها هستند و ديکتاتورها راهي جز وابستگي به استکبار ندارند .

*اکثر دولت ها در غرب تابع صهيونيست‌ها هستند/ ملت ها در آمريکا و اروپا اسيرند

احمدي نژاد در ادامه سخنانش در روز جهاني قدس افزود: ملت آمريکا و اروپا به چند حزب پناه آورده اند و وقتي از يک حزب به ستوه آيند به حزبي ديگر پناه مي آورند و امروز فرياد ملت‌ها و مردم در اروپا و آمريکا برپاست اما فريادرسي نيست.

وي اصلاح وضع عالم و برقراري عدالت و آزادي را حق همه ملت‌ها خواند و افزود: خوشبختانه ملت ها امروز اين را مطالبه مي کنند و هيچ کس حق ندارد درباره حقوق‌اساسي مردم مسامحه کند و همه بايد تابع حقوق ملت‌ها باشيم.

احمدي نژاد افزود: اصلا برپايي حکومت براي تامين حقوق اساسي مردم و عدالت و کرامت انساني است والا حکومت به تنهايي خود اعتبار و اصالتي ندارد.

رئيس جمهور گفت: در اين بين دشمنان و مستکبران نمي‌خواهند ذره‌اي از سلطه‌شان کم شود و به خون همه ما تشنه اند و اساس ملت‌ها را به رسميت نمي‌شناسند و مي‌خواهند فرهنگ و ثروت ملت‌ها را چپاول کنند و رژيم‌صهيونيستي قرارگاه، سرپل و تضمين کننده اين چپاول است.

احمدي نژاد افزود: مستکبران کرامت، عزت و پيشرفت ملت‌هاي مسلمان و هر ملت ديگري را نمي پذيرند و به طور قطع يک ملت عزيز و آزاده مي‌تواند بنيان مستکبران را درهم کوبد.

رئيس جمهور ادامه داد: مستکبران فقط قدرت و ثروت را مي‌شناسند و هرجا لازم بود همه چيز را در مقابل قدرت و ثروت نابود مي‌کنند.

احمدي نژاد بيرون راندن دشمنان از منطقه و همه کشورها را ماموريتي مهم خواند و گفت: لحظه اي غفلت از دشمن خسارت به بار مي آورد و  تامين حقوق مردم و مقابله با توطئه‌هاي دشمن در طول هم و لازم و ملزوم هستند و غفلت از هرکدام موجب شکست در هر دو است.

احمدي نژاد افزود: در تحولات اخير، دشمنان ما فريبکاري کردند؛ همان هايي که ديکتاتورها را مسلط کردند امروز با تغيير نقاب و چهره شعار دفاع از حقوق بشر سر مي دهند و مي گويند چه کسي بايد برود و چه کسي بماند، البته هدف آنان ايجاد تفرقه و تحريک دشمني ها، تحريک عصبيت هاي قومي، مذهبي، ‌ملي، زباني و مذهبي و در نهايت هدف اصلي آنان نجات رژيم صهيونيستي است .

رئيس جمهور گفت: با نگاهي به منطقه مي بينيم که بسياري از کينه هاي تاريخي و مسائل شخصي، اختلاف‌هاي قومي و قبيله اي را زنده کرده‌اند،  پول و اسلحه ملت‌ها براي کشتن برادران ديني هزينه مي‌شود، به نظرم دشمنان در تحريک عصبيت‌ها  و ايجاد درگيري درون منطقه اي تا حدودي موفق شده اند .

وي در ادامه تصريح کرد: به راحتي کشتار مي شود، حتي با فرياد الله اکبر برداران ديني خود را به نفع مستکبران و صهيونيست‌ها مي کشند، سر مي‌برند، گلوله و موشک باران مي‌کنند و برخي کشورها را به جان هم انداخته‌اند و از هر طرف که کشته مي شود، به نفع رژيم صهيونيستي است، به نظرم دشمنان منافق،  همه احمق‌ها را در اين صحنه فعال کرده اند .

رئيس جمهور گفت: همه بايد هوشيار باشند و توجه کنند تامين حقوق اساسي مردم يک ضرورت است و منحصر به يک يا چند کشور نيست و همه بايد تسليم حق و عدالت باشند به خصوص کشورهاي مسلمان بايد از اين جهت پيشتاز باشند به علت اينکه پيامبر اکرم (ص) و اسلام عزيز  پيشگام اين حقوق هستند، بدون تامين حقوق اساسي مردم نمي شود در برابر دشمنان ايستاد.

 با تاکيد بر  توجه به دشمنان قسم خورده ملت‌ها  گفت: اين را بارها گفته ام که دوستي با دشمنان قسم خورده، حاصلي جز ننگ ابدي ندارد، اين‌ها نشان دادند که صادق نيستند به وقت لازم همه را قرباني مي کنند مگر صدام را قرباني نکردند ، صدام کم خدمت به آمريکا کرد، مگر برخي دوستان سي‌ساله خود را اخيرا قرباني نکردند آنها کم به آمريکا و صهيونيست‌ها خدمت کردند .

رئيس جمهور افزود: بايد مراقب توطئه‌ها بود، مبادا به بهانه تامين حقوق مردم، دشمن فراموش شود و به جان هم بيفتيم ، گلايه از يکديگر زياد است ولي وقت براي آن باقيست  بايد مراقب دشمنان باشيم، مبادا دشمن از در رانده از پنجره وارد شود، مبادا دشمنان جنايتکار ديروز،  امروز در لباس دوست وارد شوند و اين فاجعه اي بزرگتر از فاجعه اول است .
   
رئيس‌جمهور در ادامه سخنانش به عنوان سخنران پيش از خطبه هاي نمازجمعه تهران گفت: اگر نه اين است که دولت‌هاي متوالي آمريکا به صراحت اعلام کرده و مي کنند که به حفظ رژيم صهيونيستي معتقدند بايد آگاه باشيم غفلت از دشمنان فرصت دادن براي تسلط به دشمن در منطقه است.

 احمدي ‌نژاد با تاکيد بر وحدت و همدلي براي رفع مشکلات از طريق گفتگو و تفاهم افزود: رمز موفقيت ما وحدت است و هر کشتار و درگيري تفرقه را تشديد و کار را خطرناک مي‌کند پس همه بايد مراقب باشيم.

رئيس جمهور با اشاره به ديدار اخيرش با سران برخي کشورها که پيرو تحولات منطقه به قدرت رسيده‌اند، گفت: به آنان گفتم بسيار بايد مراقب باشند و حواسشان به درگيري ها منحرف نشود به نحوي که از دشمن غافل باشند و مراقب باشند که کمک هاي دشمن تعهدآور است و بعدا مشکل ايجاد مي کند و امروز حفظ وحدت مهمترين اصل است، بايد بنشينند باهم در فضاي منطقي و برادري با گفتگو همه حقوق اساسي ملت‌ها را تامين کنند.

احمدي‌نژاد در ادامه تاکيد کرد: ملت ايران ذره‌اي از حقوق اساسي خود و ديگر ملت‌ها کوتاه نمي‌آيد و اين حقوق را براي همه مي‌خواهد، معناي اين حرف اين نيست که اين حقوق ناديده گرفته شود بلکه روش تامين اين حقوق اهميت دارد.

وي همچنين افزود: از برخي از سران اين کشورها پرسيدم آيا دولتي که با جنگ سرکار مي‌آيد خودش بعدا به همين مصيبت دچار نخواهد شد؟ همه بايد مراقبت کنيم و مراقب طراحي دشمن براي نجات رژيم‌صهيونيستي باشيم، آنان روزي هدفشان را ايجاد اسرائيل بزرگ از نيل تا فرات اعلام  و حتي درباره فارس و شيراز در ايران هم ادعا کرده بودند و اين يعني همه جهان که البته افشا شدند زير سوال رفتند ملت‌ها حرکت کردند و اکنون دست به طراحي بسيار پيچيده و فريبنده زدند که آن‌هم عبارت  از ايجاد دو دولت در فلسطين است.

رئيس جمهور گفت: رژيم صهيونيستي و صهيونيست ها غده سرطاني هستند حتي اگر يک سلول سرطاني در يک وجب از سرزمين‌هاي فلسطين بماند در آينده آش همان آش و کاسه همان کاسه است و اينها آدم‌هاي سلطه طلب و در پي گسترش سلطه هستند.

 احمدي نژاد در ادامه سخنانش در مراسم روز جهاني قدس افزود: من اينگونه از صحنه مي فهمم  آنها اينگونه طراحي کرده اند که بيايند از طريق صهيونيست ها يک شلوغ کاري راه بيندازند بعد رهبران آمريکا بيايند و به صهيونيستها بتوپند و بگويند که بايد شما دو دولت را بپذيريد؛ شما غلط کرديد کشتيد؛ پدرتان را درمي آوريم.

رئيس جمهور ادامه داد: آنها با اين برخورد ظاهري و خيمه شب بازي و با ادا و اطوار و با کلي منت‌گذاشتن بالاخره خواهند گفت که بسيار خوب ما دو دولت را مي‌پذيريم و از اين طريق بنا دارند 12 تا 15 درصد و حداکثر 18 درصد از خاک فلسطين را به فلسطيني‌ها بدهند و بعد هم خودشان مستقر باشند و اين درحاليست که حتي اگر 80 درصد را هم به فلسطيني‌ها بدهند باز خطرناک است؛ وجود دو دولت يعني يک فرصت تاريخي براي بازسازي خودشان.
رئيس جمهور افزود: همه بايد مراقب باشند؛ پذيرش دو دولت به معناي بر باد دادن 100 سال مقاومت است يعني روز از نو، روزي از نو و هرکسي اين را بپذيرد بداند که در خط ملت‌ها نيست و در خط مقابل ملت‌هاست و همه ملت‌ها توجه کنند که معيار صداقت اهالي سياست و دولتمردان در پايبندي به حقوق مردم و ضديت با رژيم صهيونيستي است و اگر کسي بگويد دنبال حقوق مردم هستم اما به دنبال امضا با رژيم صهيونيستي باشد در ادعاي اول خود هم صادق نيست.

 احمدي نژاد افزود: مگر مي شود کسي بگويد طرفدار حقوق ملتها هستم اما در نقطه مقابل صهيونيست ها و آمريکا نباشد و نمي‌شود يک کسي با رژيم صهيونيستي در تضاد اساسي نباشد و دو دولت را در کنارهم بپذيرد و ادعاي طرفداري از حقوق مردم و آزادي را سردهد.
 
وي همچنين تصريح کرد: همه بايد مراقب باشند که يکباره نيروهاي ناتو مدعي حقوق ملت‌ها و آزادي نشوند؛ عدالت و آزادي با گلوله اجنبي و نيروهاي ناتو مستقر نخواهد شد و ممکن است جابجايي در قدرت رخ دهد اما استقلال و حقوق اساسي ملت‌ها محقق نمي‌شود.

رئيس جمهور در ادامه سخنانش در جمع راهپيمايان روز جهاني قدس ‌خطاب به مستکبران و صهيونيست ها گفت: بدانيد بهاري که شما گفتيد، فقط عربي نيست، آغاز آن بهار عربي است و خوب است ولي بدانيد بهار بشري و انساني و بهار غربي و آمريکايي هم در راه است و به لطف خدا به زودي برپا خوهد شد .

وي افزود: ملت‌ها در حال بيداري هستند تا کي مي‌توانيد فريب‌کاري کنيد، آن آقا گفت من مي‌خواهم تغيير دهم جوري گفت که همه فکر کردند سياست‌هاي آمريکا در آمريکا و در ارتباط با ملت‌ها تغييرمي کند اما اخيرا گفت منظورم از تغيير، اتفاقاتي است که در خاورميانه رخ مي دهد .

رئيس جمهور افزود: به آنها مي گويم به نفع شماست صهيونيست ها را کنار بزنيد، به نفع شماست مستقل عمل کنيد، حقوق ملت ها را به رسميت بشناسيد و منافع ملت هاي خود را در چارجوب مرزهاي جغرافيايي خود دنبال کنيد.

 احمدي نژاد گفت: بدانيد بهار ملت ها در راه است و اگر به اين نصيحت توجه نکنيد به زودي زود ، دست قدرت ملت ها که تجلي قدرت خداست ، شما را به زير خواهد کشيد .

وي افزود: دست از حمايت رژيم‌صهيونيستي برداريد، آنها به درد شما نمي خورند و ملت هاي منطقه بيدار شده‌اند ممکن است با تحريک عصبيت هاي قومي و مذهبي پيش برويد ولي بدانيد اين خيلي زود گذر است .

رئيس جمهور گفت: بدانيد ملت ها به زودي تکليف صهيونيست هاي ساکن در فلسيطين را يکسره خواهند کرد .

 احمدي نژاد افزود: شما به دنبال خاورميانه جديد هستيد ما هم هستيم ، خاورميانه جديد حتما شکل خواهد گرفت اما به لطف خدا و ياري ملت‌ها در آن اثري از حضور آمريکايي‌ها و صهيونيست‌ها نخواهد بود .

وي گفت: از توهين به ملت ايران دست برداريد ، ادبيات و رفتار خود را اصلاح و با ملت ايران دوستي کنيد اين به نفع شماست زيرا ملت ايران همه دشمنان و بدخواهان خود را در تاريخ دفن کرده است و با شما نيز که ضعيف ترين آنها هستيد همين کار را خواهد کرد .

رئيس جمهور با بيان اينکه به لطف خدا قدس آزاد خواهد شد، افزود: روز روشن ملت ها در راه است ، کمونيسم رفت سرمايه داري هم مي رود و حکومت صالحان به دست مصلح کل يعني امام عصر(عج) و همراهي حضرت عيسي (ع) و ملت‌ها مستقر و سعادت حقيقي بشر محقق مي شود .

انتهاي پيام/ب2
برچسب ها: طراحی ، قدس ، صهیونیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار